dissabte, 3 de març del 2012

Koh Tao - des d'on visc!


Koh Tao és fantàstic!

Una illa de només 13km però que no et cal més.. Jo hi vaig venir per 3 dies, en fa 17 que hi sóc i de moment aquí em quedo.. Ja em van avisar la Naroa i l'Alex del síndrome Koh Tao i us asseguro que si vens aquí el pateixes..
A més, en aquests 17 dies no m'he mogut d'una sola platja, Chalock Baan Kao (veure foto!).. no conec encara què hi ha a l'altre banda.. però tampoc n'he tingut necessitat encara..
I de la mateixa manera que els tailandesos de Bangkok són com al·lèrgics a l'amabilitat, aquí tots els que he conegut són encantadors.

Per cert, ara ja sé perquè en tres mesos de viatge no he trobat cap català ni espanyol... tots són aquí!! Hi ha una plaga de catalans i dels que més gironins!

Internet no destaca (com a totes les illes) per la seva velocitat.. i tinc moltes coses per penjar i mails per contestar, o sigui que perdoneu si us faig esperar!!

Petons a tots!

P.D1: Lloc des d'on us escric ara: aeroport de Singapur!
P.D.2: Motiu: arriben l'Alba i el Carlos d'aquí una estona!!!! estic taaaant contentaaaa!!!!

Una altre tongada de petons!
Anna

Les vistes des del bungalow.

La roca del fons en diuen el Buda. Si t'hi fixes bé si que hi té una mica de retirada...

Les vistes de just davant de casa.



My sweet home!!
Xula eh?!!! Als matins quan puja la marea he de passar per l'escala dels veïns perquè l'aigua cobreix els dos primers esglaons!.

De tant en tant també s'encapota!


I aviat més!

4 comentaris:

  1. Hola! No em coneixes (soc compi de feina de l'Alba) però segueixo el teu blog i m'encanta. Fas que sense sortir de l'oficina ens facis viatjar per auquells indrets idilics.
    Em recorden els viatges al Mar Roig, quins peixets! quins colors! quin de tot!
    He intentat pujar el comentari 3 cops però no em deixa, espero que no pugin els 3 de cop! jejeje.
    En fi, que m'agraden molt les fotos sobretot les subacuàtiques. :)
    Alba, que tal Singapur?? Un imán, un imán!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!!
      M'han dit que també fas immersió!!! Doncs has de venir cap aquí! que això és fantàstic!!!
      Jo ja he convençut a l'Alba que vindrà a l'estiu a provar-ho!
      Molts petons i gràcies per seguir el bloc!
      Anna

      Elimina
  2. Uiiiii, que lletja, em sembla que no vindrem pas.... No sé com pots aguantar-hi tants dies!!!

    QUINA ENVEJA MÉS VERDA! jajajajaja Quina canya d'illa. La veig més gran i més poblada que Mabul, potser és més turística, però es veu amb més vidilla...
    I les immersions què tal estan per aquesta zona? Tot i que ja he vist les "vistes" fent esnorquel. Ara me les tornaré a mirar, per acabar de mortificar-me una mica més.

    Es genial que hagis trobat un lloc on estiguis a gust i on la gent sigui trempada. No podria ser d'una altra manera visquent en un lloc com aquest.

    Vaig a mirar la resta de fotos...

    Muuuuuuaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapaaa!!!

      Has vist on visc??? Hi tinc lloc de sobres per vosaltres!

      Les immersions d'aquí són una passada.. Hi ha una visibilitat que sembla que estiguis dins un aquari.. ja miraré de penjar algun vídeo...

      Com ja saps tu, aquí tinc Internet de manera intermitent, però ara miraré de penjar alguna foto més...

      Muuuuaaà!!!

      Elimina