divendres, 2 de desembre del 2011

Últim dia a Mabul...


Demà ja marxo d'aquesta illa que m'ha atrapat... no només per la seves platges i peixos, sinó també per la seva gent i la seva manera de viure d'una manera tan simple i feliç.
Avui NO he fet immersió... porto masses hores acumulades i si vull agafar un avió cap a Kota Kinabalu he de descansar almenys dos dies... havent descansat tot avui encara em marcava que em falten 22h per agafar un avió!!!
I què fas en aquesta illa dos dies si no fas immersió??? Doncs m'he passat el matí jugant amb els nens de les cases-barca que durant el dia estan a la platja, he passejat pel poblat nadiu de l'illa i he fet snorkel. Ei, aquí he de dir que o fas submarinisme o snorkel... però les dos disciplines no es poden compartir... avui m'he empassat més aigua que amb totes les immersions que porto fins ara... en serio... tu vas nedant, veus alguna cosa, t'hi acostes i un cop al fons no recordes que el tub no et donarà aire.. i aigua a dins!!! i ja ni us explico per fer fotos... santa flotabilitat!
Ah, a l'hora de sopar m'he trobat un noi amb una camiseta de Begur Dive.. evidentment li he preguntat si és que feia immersió allà.. i resulta que és un instructor d'Aiguablava (a Begur)! Una illa de dos km i em trobo algú del costat de casa..

Per cert, estic taaaant contenta d'estar aquí!!!!!!
Petons i ara ja fins a Kota Kinabalu!

Anna

Moltes gràcies per TOTS els vostres comentaris i mails... no sabeu el que m'animen rebre-ho aquí..

 La platja de davant de casa...





 Les cases-barca



 Això és visibilitat...

Aquesta és la pasarel.la que he de creuar de 6 a 8 cops al dia per anar a fer immersió.  

Poble nadiu de la platja. 



 He estat jugant a "caniques" amb les nenes i nens del poblat... sort que no m'hi jugava calers perquè m'haguessin plomat!





 Deixeu-me que pengi alguna foto més de bèsties marines... aquesta és una blue spotted ribbontail ray.

 Mini morena



Lion fish. Aquí ningú li fa cas, però a mi em resulta fascinant...

Nudi, no ho sembla però és petit, petit... 

Se'm segueixen resistint els Nemos... no hi ha manera... però ho seguiré intentant!

 Aquesta morena tenia un cap que feia dos pams!!! sense exagerar.

A cada immersió encara tinc la sensació d'estar dins un aquari. 



sweet Home...

Dive team 
Aquesta ens la vam fer per tu Bel!!! Tots tres t'enviem molts petons!!! 
Cecilia i Frederic, una parella molt maca de Hong Kong

 Al matí he anat a la platja a jugar amb els nens de les cases-barca. Com que no tenen miralls, et demanen que els hi facis fotos i els hi ensenyis... i es fan un fart de riure al veure's... un matí esgotador... més de 300 fotos!!!






Aquest és el poblat de l'interior que dóna a l'altre banda de l'illa.



 A l'altre banda de l'illa.

Fent snorkel des de la platja. Si ja és difícil de per si fer fotos sota l'aigua.. fent snorkel ja és desesperant! És recomanable posar-se crema solar a l'esquena... (jo no hi vaig pas pensar...)

 Més fotos fent snorkel.

Aquest Nemo és color vermell fluorescent, la foto no està retocada.. el tenia a uns 4 metres de la superfície i ja el veia. Quasi "m'afogut" intentant fer-li una foto.

Amb un grup de nenes d'una escola. 



 Bon vespre encara des de l'aigua.

 Grassi-sub a Mabul. Jo encara continuo venen l'Escala per aquests mars... heel erg bedankt Charlotte.

Amb una de les tortugues mitjanetes.

Mireu quina foto més xula que va fer la Charlotte!!! Això no és un alien submarí.. és un frog fish saludant a càmera!!! Ah, i jo a la barca. Impressionant Charlotte!!!

Que macos!! Va venir tot l'equip d'Scuba a acomiadar-nos (o potser a cel.lebrar que per fi els deixava tranquils) il.lusos... perquè tornaré!!!

10 comentaris:

  1. M'encanta saber que estàs tan bé (mentre no t'oblidis de nosaltres). Ja tens puntualment el meu comentari per a que això no passi, jajaja...

    Per cert, quantes immersions portes fetes a l'illa i quantes en total? Ja em guanyes? :-(

    ResponElimina
  2. Jordi!!!! Bon dia matiner!!!
    Doncs no t'ho sé dir exactament perquè ja tinc el logbook a pressió dins la motxilla.. unes 70 llargues(76 ó 77 crec). I en 5 mesos!!!! Ja et guanyo?? La setmana que ve segur...
    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  3. WUAAPAAA!!! M'ENCANTEN LES FOTOS! Quina eneveja més verda que fas. Ojalà poguessim estar per aquí... Tot i que t'he de dir que estàs fatal, deu ser el nitrògen, jejejeje
    Veig que ja t'has integrat amb la població nativa: ja t'han oficialment adoptat com la seva "blanca loca", segur...

    Gràcies per la foto, la guardarè a la col·lecció que ja tinc de Mabul, Ciudad de vacaciones.

    Cuenquis: en un parell de dies et passarà la mà per la cara amb les immersions, clar que amb el tute que porta, ja t'asseguro jo que "hasta" a mi em passarà!!!!

    Muuuuuaaaa

    ResponElimina
  4. Preciosa, quines fotos més guapes. Fots una cara de felicitat que no te l'aguantes! Igualet igualet que quan treballavem de costat :) jejeje
    Agafa forces per poder viatjar i segueix informant! Que és guai estar a la feina i de cop imaginar-te tan lluny! un petonàs

    ResponElimina
  5. Desde casa, a través de la pantalla, seguim viatjant amb tu!!
    Ja veiem que et relaciones amb tothom!!! Sembla fantàstic jugar amb aquests nens.
    Una abraçada
    Albert (de l'altra Anna)

    ResponElimina
  6. @Anna i @Bel: ara mateix estic a 87. Pulutant, l'Anna em passarà en les pròximes hores, jejeje

    Voldreu un pobre novato l'estiu que ve? xD

    ResponElimina
  7. Quina por quan tornis... 300 fotos en un mati... no vull ni calcular quantes en tindras al final del viatge...

    ResponElimina
  8. Bon dia,

    M'he tornat a mirar aquesta darrera entrada al teu diari i es que m'encanta. M'agrada veure que t'ho estàs passant bé, que la gent vol ser part del teu viatge i que coi! Que són genials les fotos, et fan sentir tan aprop! MÉS! Sispli!

    Cuenca: perdona, però haurem de demanar permís tots dos el pròxim estiu. L'Anna ens fotrà una repassada que ens deixarà distrets... Haurem de fer un curs de "refresc"? Verge santa....
    Ah, això sí la brujola no la fan servir per res de res: tiren boia i que vingui el barco a buscar-te... "Luju asiàtic"

    ResponElimina
  9. Estem flipant amb les últimes fotos que has publicat... les que tens amb els nens petits són BRU-TALS!!! L'illa: fantàstica, la trobaràs a faltar, però hi ha molt de món per descobrir. Esperarem noves notícies teves!

    1p,
    A i A

    ResponElimina
  10. Hola noieta! veig que t'ho has mooooolt bé! M'encanten les fotos:) Gaudeix del paradís i no deixis de somiar.

    Un petonàs,

    Martona Vs Irupé

    ResponElimina