diumenge, 18 de desembre del 2011

Night Dive - Malapascua

M'agraden les immersions de nit! Hi ha tanta vida!!!
A més com que només veus el que enfoques et fixes molt més en peixos, animals i coses que de dia et passen de llarg..( també perquè sempre hi ha una corrent de l'òstia i no et pots parar a mirar gaire res...)

I augmentem la complicació.. Si no en tenia prou amb càmera nova, fer fotos per primera vegada a sota aigua i que els peixos no s'estan quiets... va! provem-ho de nit!
He de dir que, com la majoria del gènere masculí, jo només sé fer una cosa a la vegada... O llanterna o enfocar amb la càmera.. les dos coses eren impossible... les úniques fotos mig-salvables són les que us penjo.

Petons a tothom!
Anna

P.d. Per cert, estic bé, el tifó que ha passat pel centre de Filipines aquí només ha deixat un parell de dies de pluja.. Gràcies pels mails.

Un cranc fent nit sota una anèmona.

Aquestes "flors" van obrint-se i tancant-se per agafar l'aliment.. sembla que facin pampallugues.

Això no sé ben bé que és.. però és minúscul ( uns cinc de centímetres) i semblava que volés..

La meva primera gamba nocturna.

 Mandarin fish.. costa molt de veure'ls..

Sea horse

 Només he vist cavallets de mar a la nit!

Tan macos...

 Aquest s'amagava! Però el vaig trobar..

 Hermità que sembla que anés de càmping.. tot a sobre.. anèmona, closca, algues..

 Cranc amb cara de "susto".

Mini gambeta.

9 comentaris:

  1. Què xulo!!! Quina envejaaaaaa!!!! Aaaaaahhhh!!!
    Què macos els cavallets de mar, m'encanten!
    Bé...eeeeehhhh... ja no sé què volia dir-te... serà que no puc pensar i escriure dues coses alhora.... serà perquè sóc del gènere masculí?
    Un petó! I que segueixis gaudint i fent-nos dentetes!

    ResponElimina
  2. Bones wuapa!
    Sort que no tens "traça" a fer dues coses a l'hora, per que si no, ni t'explico... Són increïbles les fotos. Quina canya de crancs, gambetes, i el Manadarin Fish li pot fer la competència als Nemos!!! Quins colors tan makus. Ja no m'enrecordava de la vistositat dels seus colors... Em sembla que a la pròxima competició de fotos de Can Grassi, jo vaig amb tu!!!
    Tema tifó: ostres ni ens n'havíem "enterat". Resulta que no em vist la tele cap dia. La vida social ens ha absorvit completament. Ens alegra que només hagis patit un parell de dies de pluja i prou. No cal res més, ja n'hi ha prou.

    Muuuuuaaaaaa

    PD: MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS FOTOS I EXPLICADES!!!

    ResponElimina
  3. Segueixes estant com un llum...jajaja¡¡¡
    Demà a les 7 t'esperem els exbertrand a fer la copeta de nadal...arribes, oi????
    ;-)
    Cuida't¡¡¡
    toni

    ResponElimina
  4. Jordi! M'encanta que sempre et piquis!! Acepta-ho... Muà!

    Bel! Com trobo a faltar la meva buddy... els d'aquí són més sosos... no entenen cap de les nostres "bromes submarines"... i de fotos n'he d'aprendre molt de tu!

    Toni! Pels pèls però no arribo!!! Brindareu per mi?? Jo ho faré des d'aquí! Ei, i una petició!! Us fareu una foto i me l'enviaràs?? Merci!!!!

    Us enyoro a tots!!
    Mil petons.
    Anna

    ResponElimina
  5. Hola guapa. Perdona, que porto un parell d'entrades sense comentar :-( Et prometo que me les he llegit tooootes!!!

    El que passa és que vaig una miiiiica de putu cul amb la nova feina i no tinc massa temps. Stress, stress, stress... bé, tu no gaire :-D

    Jo tampoc estava al cas del tema del tifó (ni temps per les notícies no tinc!).

    En qualsevol cas, el que hem comentat per mail: que et tinc a punt una "etsplicació" detallada sobre pq la lluna es veu "tombada" a l'equador. Recorda: necessites una síndria, una mandarina i la llanterna de busseig. Ah, i uns deco-mojitos perquè s'entengui millor!

    Petons!

    ResponElimina
  6. Foto feta i enviada per mail¡¡¡
    Hem dit que passaves tú a pagar...
    ;-)

    ResponElimina
  7. Volem ser els primers en desitjar-se uns súper exòtics nadals... nosaltres marxem el 27 a Etiòpia, així que tots 3 tindrem un cap d'Any, si més no, singular, oi?
    Volem una foto ben espectacular desitjant un bon any nou, segur que ens morirem tots d'enveja. Qui estés ara mateix en aquestes platges!

    Pensem en tu, seguim les teves passes i les del temporal!

    1petonàs,
    A

    ResponElimina
  8. Bon Nadal Anna!!
    Ja veiem que estàs de conya sota l'aigua!!! Quantes inmersions portes ja en aquest viatge???? Quines són les que més t'han agradat???
    Ja ens explicaràs....
    Nosaltres t'enviem una abraçada ben gran!!
    Fins aviat
    Albert

    ResponElimina
  9. Doncs encara no sé on passaré el Cap d'Any! Hi ha forces números que estigui encara a Singapur fent parada tècnica.. però us informaré.

    Ja no estic tan a sota l'aigua.. he fet un "parón" fins que estigui recuperada del tot de l'orella.. ara que estava a punt d'arribar a les 100 immersions! Ei, i té mèrit eh?? que només porto 5 mesos des de que vaig fer la primera i que no és que comences massa bé que diem..

    Ja us seguiré explicant.
    Bona entrada d'any i Bon viatge a Etiòpia!!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina