dilluns, 28 de novembre del 2011


Ara ja va en serio... 

Com que fins ara hi tenia la Bel, tenia la sensació d'estar "de vacances", però ara ja se m'ha acabat, ara això ja va en serio.. tot i que per ganes em quedaria a aquesta illa ( tinc la sensació que hi he trobat el meu lloc..) , penso que no em puc quedar al primer lloc que m'agrada,  que la meva intenció era voltar una mica més.. 
Així doncs, pròxim destí Kota Kinabalu! Aquesta ciutat encara pertany a Malàisia i està al nord de l'illa de Borneo, i la intenció és passar-hi uns quatre o cinc dies i visitar les illes dels voltant... i descansant de fer immersions ( si m’hi puc resistir..) perquè ara mateix porto masses hores acumulades sota l’aigua i m’està començant a passar factura..

No penjo més fotos de moment perquè totes les que tinc són peixos i peixets varis, i aquesta connexió va amb manivel.la...

Bel! Aquí tothom t’envia records!! I el menú segueix essent: chicken, noodles, rice and watermelon!
Tinc tantes ganes de menjar-me una truita de formatge i una tapa d’olives..

Petons per tots!



8 comentaris:

  1. Com que "has trobat el teu lloc"??? El teu lloc és a l'Escala! No se't passi pas pel cap de quedar-te tant lluny! Que aquí t'esperem a l'estiu amb litle candels :-D

    Va, que et farem una barbacoa de benvinguda, jajaja!!!

    ResponElimina
  2. Que bé que ja hagis decidit cap on anar!!! Em sembla que és una bona opció, aprofites que ja estàs a borneo i llavors cap a Filipines.
    Em sembla que sobre les immersions, poca resistència tindràs: som dèbils! jajajajaja

    Tema fotos: jo puc confirmar, i dono fé, que la connexió va amb carbonet, i per penjar les fotos de Mabul i de Sipadan, vam trigar hores i hores.

    Wuapa, dóna molts i molts records a tots i per a tu milions de petons.

    PD: Ahir al vespre vaig intentar constestar però la connexió estava moooooolt lenta (tipus Mabul), se'm va esborrar el que et vaig escriure i em vaig agobiar. ;)))

    ResponElimina
  3. Per cert, volem més detalls: com aniràs fina a Kota? amb avió? amb transport públic? Fes-nos una mica més d'enveja d'aquella de posar-nos verds amb els detallets...

    Muuuuuuuuaaaaaaaaa

    ResponElimina
  4. Acabo de veure algunes imatges de Kota Kinabalu: lleeeeeeeiiiiiigggg, po que hi vagis pas!! Igual de lleig que Mabul, amb unes aigues que segur que són fredes...

    Jordi Cuenca: temperatura mitjana de l'aigua 29º, amb termoclines de 26º. Crec que si es quedés per allà haurem d'organitzar un viatge multitudinari i anar a fer la barbacoa per aquelles terres... ;)))

    ResponElimina
  5. Hola guapissima! comença l'aventura doncs... a disfrutar! Aqui els aparadors ja comencen a estar sepultats sota tonelades de decoració nadalenca i tu en biquini...que guai :) Agafa una llibreta i anota't totel que et passa perquè quan tornis et sometrem a un interrogatori en tercer grau de com t'ha anat tot. un petonàs reina dels mars.

    ResponElimina
  6. I ja trobes chicken que no tingui forma de chicken???
    jajaja¡¡¡
    ;-)
    A disfrutar¡¡¡¡
    Toni

    ResponElimina
  7. Guapa!!! Quina pasada de fotos!! M'anima a anar cap allà al Febrer!!! :)

    ResponElimina