divendres, 25 de novembre del 2011

Immersions a Mabul


Dos lluços de mar. 

 Un dels lluços preparant-se per tirar-se d'esquena (he dit d'esquena) a l'aigua.



Saludant a la càmera... Qui la porta? L'Anna, fotògrafa oficial de les immersions. 
PD: Primera vegada que utilitza aquesta càmera i primera vegada a fer fotos sota l'aigua. El que no n'hagi fet mai que ho provi, veurà com arriba a ser de complicat. A DISFRUTAR! 


 Lion fish

 Primer intent de fotografiar els Nemos. Algú els hi pot dir que s'estiguin una mica quiets, please?

  Fish attack

 Sweet Lips





El nostre primer Sea horse!!!!



 Un tipus de box fish, més macus...... L'Anna n'està enamorada!

 Pedazo sèpia submarina, mida un bon parell de pams.

Frog fish, so cute!!!!!

 Un els molts milions de nudibranquis que tenen en aquests mars.

 Una morayeel, Morena pels amics.



Peixets de colors: longfin bannerfish.

 Esculls amb Nemos.





 Coses  amb forma de flauta que no sabem com es diu...

 Paisatge d'escull

 Blue sea star

 Floripondiu marí

Granulated sea star

2 comentaris:

  1. IM-PRESIONANTE. Per un moment m'he plantejat fins i tot anar-hi un dia, però després he recordat que no m'agrada viatjar i, per tant, em quedaré a l'Escala, jajaja...

    Per cert, no acabo d'entendre tant d'enrenou en tirar-se d'esquenes. Entenc que l'Anna no ho havia fet mai, però... tu Bel no havies entrat mai a l'aigua així? Jo ho he provat alguna vegada des de barques petites i a mi, personalment, m'encanta.

    En fi... per l'Anna: a veure si ens expliques una mica els plans de futur més pròxims. Quant i cap a on marxes?

    Petonàs! :-*

    ResponElimina
  2. Jordi Cuenca: no fotis que ni per fer un viatge així deixaries el mal rotllo a casa!! Po que saps pas el que t'estàs perdent! Com a mostra: les fotos.
    Val molt la pena les hores de vol, vaja, per quedar-s'hi a viure!

    No m'havia tirat mai d'esquena, de veritat, sempre ho havia fet amb el pas de gegant. Ha estat una canya. M'encanten les coses noves i amb adrenalina pel mig, jejejejeje. Per cert, imagina't la barca de la Berni i que t'haguessis de tirar assegut a la vora... IM-PRESIONANTE.
    Tant l'Anna com jo hem agafat una mica de pràctica.

    Una cosa nova que no havia fet mai...

    ResponElimina