diumenge, 11 de març del 2012

A new Rescue Diver!!!

Sí! Al final ja sóc Rescue Diver!
Vaig arribar a pensar que li havia caigut malament a l'instructor i que totes aquelles proves devien ser per "putejar-me"..  allò no podia ser d'un curs!!!
Ei, molt dur! He acabat amb tot ple de morats al cos, amb una contractura sota l'omòplat i quasi m'ofego en serio!.. vaja, que ho vaig suar per aconseguir poder ser Rescue.. i qui pensi que és fàcil que vingui i ho provi amb aquestes tres fieres!!!

Els dos que quasi m'ofeguen, el Pichilla i en Guillaume (i encara falta el David) als costats i en Sebas, l'instructor!
Ahora en serio.. muchas gracias chicos!!!

Ja tenim també un altre OWD empordanès! A veure si ens veiem aviat Guillem!!!

Los cuatro magníficos! El que m'han hagut d'aguantar... ( i el que us queda!!!!). Muaaà!!!.

10 comentaris:

  1. Enhorabona!!! Com diu en Cuenca ara ja ets un Recuit Diver!!!
    Vols dir que ha sigut dur o és que tu ets molt fluixeta....jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí fluixeta... a veure si haguessis pogut tu amb aquestes tres fieres!! Que l'últim dia estava per deixar-ho tot i plegar!
      Un petó molt gran i que tingueu un gran dia demà!!!!! ( per segon cop!!)
      Anna

      Elimina
  2. Ah... els comentaris d'en Soler... sempre a punt! xD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu en dius Recuits Diver???
      Que jo recordo el teu últim dia de Rescue!! amb l'Hervé!! Quasi m'heu de treure ofegada del que vaig riure!!
      Petooons!!
      Anna

      Elimina
  3. Recuit diver (m'encanten aquestes invencions d'en Cuenquis....)!!!! Ben fet, així m'agrada! Que els catalans que sou pel món deixeu el pavelló ben alt. Que si hem d'emigrar, com a mínim sàpiguen que som pencadors i cumplidors amb el que ens compremetem (i ens vulguin donar asil polític)! jajajajajaja

    Els morats ja marxaran i la contractura també... L'experiència és el que compte!

    Muuuuaaaa

    PD: Mal acompanyada et veig, algú ho havia de dir... Jo també vindré a fer el "Recuit" o el "Master de l'Univers" a Koh Tao.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mal acompanyada no ho estic mai!!!
      Ni aquí ni a l'Escala amb vosaltres!!
      En això sempre m'he sentit mooolt afortunada!

      Vine cap aquí que no saps com et trobo a faltar my buddy!!!
      Muuuuà!!!
      Anna

      Elimina
  4. Felicitats pel títol¡¡¡
    Guanyaràs més coses que el Barça...
    Molts records de les meves nenes...la Laia de tant en tant pregunta que quan tornes...i no sabem qué dir..
    ;-)
    Petons i segueix disfrutant¡¡¡
    toni

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja aquest me'l vaig guanyar a pols!! creu-me!

      I diga-li a la Laia que de moment fins d'aquí uns tres mesos encara m'estaré per aquesta illa!!
      Sempre em podeu venir a veure no??

      Muuuuà!!!

      Elimina
  5. Hola Anna!
    Sóc en Carles Sanjosé!
    Estàvem a la vinoteca amb en Cano, l'Imma i la Sandra i hem acabat parlant de tu. Els he explicat què feies i els he ensenyat el teu bloc.
    Ja veig que tot va bé guapa!
    Un petó!
    C

    ResponElimina
    Respostes
    1. Osti Carles!!! ( i Sandra, Cano i Imma!!!) quina il·lusió!!!
      Com podeu veure no estic gens malament i em sento moolt afortunada de poder viure el que ara estic visquent aquí!
      Estic lluny però em sento aprop de tothom! Ausent però present!!!

      Mooolts petons als quatre!!!!
      Anna

      Elimina