dimecres, 7 de març del 2012

Missatge de l'Alba i el Carlos des de Singapur!!!


Hola a tothom!

Som l'Alba i el Carlos i estem a Singapur amb l'Anna. Vam arribar el dissabte i ella demà ja torna cap a la seva illa de la tortuga. Nosaltres ens quedem un parell de dies més i cap a casa, que s'ha de treballar!

De Singapur hem vist força cosa, l'Anna ens ha fet de guia, i entre ella i les caminades que hem fet perdent-nos per la ciutat podem dir que tenim Singapur sota els nostres peus. L'Alba ha estat la riota de tot el viatge perquè està blanca com la llet i al costat de l'Anna es notava el doble. Amb el Carlos hem rigut perquè ha de provar tot el menjar picant i suc de cosa rara (de color lila) que se li posa al davant.

El dimarts vam tenir una gran sorpresa, el Turu (es diu Marc) ha aparegut de bon matí a Singapur provinent de Malàisia. Amb ell ens coneixem de fa temps a les terres catalanes (i amb l’Anna es coneixen de Bertrand). Durant el viatge ens ha passat de tot: pluja-tifó de cop i volta , habitacions que hi havia pingüins a sota el llit del fred que hi feia, perduda de llibres a l'avió, descoberta d'un taxista que canta com l'Elvis però sembla el Fary, riudaes d'homes indis a Little India i menjars picants a ChinaTown.

Així que us deixem les fotos i l'Anna diu que a veure qui és el pròxim que la ve a visitar!

Molts petooons!
Alba/Carlos ( i Anna)

Amb lo preparats que veníeu.. de què us ha servit la guia??  

 Assaig de la promenade du dragon... això no és fa per l'any nou xinès???

Passeig nocturn per Xinatown 

Des de dalt l'hotel-vaixell el més alt de la ciutat. Tècnicament ens vam colar.. però això ens en vam donar compte l'endemà.. no n'hi ha com anar despistat de veritat... 

Amb les bananes amb pijama!! m'encanta aquesta foto Alba!!! 

Vam entrar a una botiga Apple pel Carlos.. nosaltres no volíem eh?! Però ja que hi érem.. 

Menjant una mena de barbacoa-reglette en un restaurant xino on l'únic que sabia anglès era el noi del rentaplats! 

I qui fa la foto doncs???  Carlos, t'escapes de totes!!

Enmig un camp de rugbi i amb el districte financer al darrera!

No comment... el que ens va costar la sincronització!  ( Anna i Albert, aquesta és per vosaltres).

Amb l'hotel-vaixell darrera.. de camí a Marina Bay. 

En Carlos provant totes les begudes que siguin de color lila... Fanta de què??? 

Des del mirador de l'hotel-vaixell on ens vam colar... 

Una vista impressionant. 

Ens trobem amb en Marc Turu!! En Marc també està fent un viatge pel món.. i encara és pel sud-est asiàtic. Aquí podeu apreciar i comparar el color dels "viajantes" dels que són turistes...

Catalonia team.

Pinta a guiris????? NOOOOOO!!!! 

 Ey my friend! You can take a picture?

 Una tarda de jugar a la brisca i dominó. Maru, Juan Carlos!!! gracias por el regalo del dominó! No sabéis lo bien que nos fue!!



Capvespre a Marina Bay. 

Alba i Carlos, i Marc!!!!! Moltes gràcies per toooot!! no sabeu lo feliç que m'heu fet i l'energia que m'heu donat!! Torneu aviat!!! Mil petoons! Anna.

12 comentaris:

  1. Wuapuuuuuussss!!

    Em sembla que us ho heu passat tant malament, es veu a les fotos! jajajajajajaja
    Només una cosa: po que feu pas pinta de guiris ni res! En algunes fotos m'heu fet pensar en la confitura de dos colors. Com es nota els que esteu cada dia al solet i els que estan cada dia al fluorescent (som tants!!!!!).

    Muuuuuuuuuuuuaaaaaa per tots

    PD: Anna, no importa que estiguis a milers de quilòmetres, no et desfaràs de nosaltres ni amb aigua calenta!!!! I amenacem en tornar a veure't!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa de la Plana!!!!
      Ara ja veig Singapur amb uns altres ulls!!
      Ja hi comptava de no us desenpellegaríeu de mi tan fàcilment... Jo us espero aquí quan vulgueu que ara ja hi tinc casa!! ( i tres gossos!! ja us explico aviat!)
      Muuuà!!!
      Anna

      Elimina
  2. Em sembla que se qui es el proxim de visitar-la....... mentre vaig escribin com sempre, suposo que al final no em deixera publicar-ho pero be...
    Espero qeu estiguis millor!! un petonarru!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapoooo!
      Jajajaja doncs a veure QUI és el pròxim que em ve a veure... jo ja estic aquí esperant...
      Muaaà!!!
      Anna

      Elimina
  3. ala ala ala ala ala!!! he pogut!!!!!!!!!!! Començava a pensar que em tenien l'entrada restringida!!!! com que en aquest mon hi ha molta gent renconiosa..... jajajajajaja

    Un peto!! i See you soon!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que jo no he restringit res!!!
      Vaaa que aviat ja veuràs el while shark!!!
      Més petoons!!!
      Anna

      Elimina
  4. Feu una mica de ràbia, que voleu que us digui... Pep, que són les màquines que tenen memòria per aquestes coses (alguna cosa els hauràs fet!!!! jajajajajaja). Nosaltres som bones persones i no tenim aquests sentiments, buenu, l'enveja verda compte?????

    Ja ens podeu dedicar una mega immersió amb en Pere i a mi! Ah, i volem proves fotogràfiques del fet!

    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    PD: M'encanta veure-us tan feliços!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa!!!!
      Al final per tema logística no us podem dedicar una immersió ara mateix ( però de seguida que poguem bucejar us la dediquem segur!!!)el sí que t'hem dedicat és una foto..
      Miss you!!
      Anna

      Elimina
  5. tu estupenda, uns apunts que t'haviem de dir:

    1) ens vam colar a sac al vaixell. Hi vam tornar amb el Turu i ens feien pagar i pujar per un ascensor especial.
    2) Els taxistes ens han recomanat NO ANAR a Little india els caps de setmana, que es perillos pk hi van TOTS ELS INDIS DE SINGAPUR!!! Ole tu, que hi vam anar diumenge a la nit!
    3) Mirant la guia (que quasi no hem fet servir) vam veure que Geylan es el "barrio rojo" de Singapur. Que abans hi havia molta mafia i prostitucio i ara hi ha immigracio de tot arreu. NO RECOMANABLE anar-hi. Doncs nosaltres...a dormir!
    4) El dia de la electronica, entre el Carlos i el Turu em van matar. Vam fer 2 centres comercials inhumans de grans de coses electroniques i el divendres al mati al IT SHOW CONGRES. Se mes de tecnologia ara que els dependents de Sony a comarques :)

    Ja som al aeroport esperant pillar l'avio. un petonet sense accents per culpa del teclat de tots dos. muaaaaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOla,
      perdoneu que ens colem en el vostre comentari, però...
      l'albert i jo (l'Anna) estem desesperats... volem penjar un comentari i un munt de cops ens quedem sense poder fer-ho... Com ho aconseguiu???

      Anneta, vàries coses:
      1) felicitats pel nou títol, ja et veig arribant a Catalunya i dedicant-te en aquest món per sempre, eh!
      2) Nena, quin color... enveja, pura enveja (el dia de la boda nosaltres estarem de color mort-vivent)... tu estàs estupenda, ES-TU-PEN-DA!!!
      3) La sincronització en aquella foto està força bé. Encara et queda practicar una mica per arribar al nostre nivell, però després de 8 mesos practicant és normal, no? jejeje.

      1p Anneta,
      Albert i Anna

      Elimina
    2. Alba i Carlos!!!

      Com és tornar a la normalitat de Barcelona??? dur??
      Jo encara somio amb el diumenge aquell enmig de Little India!!! Va arribar un moment que no em va fer gota de gràcia tan home "suelto" mirant...
      Lo de Geylan també m'ho han comentat una parella que són de Singapur.. ja era extrany que fos tan barato no???
      Jajjaja mireu.. passés el que passés m'ho vaig passar tan bé amb vosaltres...!!!!
      Ja esteu buscant bitllet per Koh Tao aquest estiu! Jo ja us espero i us guardo el millor bungalow!!!

      Muuuuà!!!

      Elimina
    3. Anna i Albert!!!
      Tot llest??? nervis???
      Mira que m'enrecordo tant de vosaltres...

      Jo ja podeu veure que no em puc queixar.. que Koh Tao és Koh Tao! L'illa dels atrapats!!!

      Mooolts petoons!! i parlem abans del dia H!!
      Anna

      Ostres, no sou pas els primers que em digueu que teniu problemes amb els comentaris... jo no toco pas res!! no ho entenc!!
      Si hi ha per aquí algun entès amb el tema... que es manifesti!!!
      Més petoons!
      Anna

      Elimina