diumenge, 18 de març del 2012

Full Moon - Comiat dels "síndrome Koh Tao"


Estic segura que en algun lloc està documentat el Síndrome Koh Tao... què quin és?? Doncs que arribes a Koh Tao per  tres dies i el que menys hi passa un mes..  no saps ben bé ni com ni perquè però quedes atrapat.

I si a sobre passes per Chalock Baan Ka ja l’estada queda per mesos!!
A mi m’ha passat! Us asseguro que jo ja havia quasi acabat el visat per l’estada a Tailàndia i la intenció era acabar el Rescue i anar cap al Nepal, Cambotja i Laos.. tres dies a la illa i marxar.. sí, sí.. clar.. com tothom em van dir... i jo: no, no.. que vull seguir voltant!! Doncs m’he menjat aquestes paraules amb patates!!!  Vaig arribar el 17 de febrer i encara hi sóc i de moment em quedo per TRES MESOS!!!

Però el síndrome Koh Tao no acaba aquí.. va més enllà... t’aixeques un dia i decideixes marxar a un lloc i l’endemà canvies a un altre i així cinc vegades seguides ( oi Raquel???, tinc raó o no Guillem??)..et tornes despistat i confons les dates dels vols ( oi Raül???), qui venia amb una idea de viatge la capgira i res és el que s’havia pensat ( una mica ens ha passat a tots.. però l’Esther i la Neus s’enduen medalla...) Vius sense calendari i se’t passa el visat...  no surts d'aquest racó de platja.. ( en tres setmanes no he anat ni a la platja del costat... però pà qué?? )..I vius tan despistat que jo vaig confondre un bus escolar per un bus de línia i vaig acabar a la mateixa estació després d’una hora i mitja de voltar.. els nens i el conductor encara riuen.. jo crec que aquí juguen a confondre’t!

Ara em quedo tres mesos però he trobat una bona excusa per quedar-me... el centre del Brujo on vaig fer el Rescue se’m queda per el DMT ( Dive Master Training).. és a dir, faré el curs i també “treballaré” al mateix temps d’això.. estic més contenta que unes castanyoles!!!!! i sé que he tingut mooolta sort perquè és molt exigent amb qui es queda pel centre. 

Just fa uns dies va ser la Full Moon i va coincidir que algunes de les “víctimes del síndrome Koh Tao” després de setmanes i mesos de rondar per aquí van fer un cop de cap i van decidir marxar amb la ferma intenció de tornar aviat.. us espero pel cap d’any tailandès!!!

Petons a tots des de Koh Tao!
Anna

Mireu això i no em direu que no és per quedar-se...
http://www.maravillasde.com/ihasia.swf

 La lluna plena sobre la platja de Chalock des de casa.

 Al centre veient un dels vídeos que monta el Juan. Juan cada día te superas!! ( vuelve pronto!).

 Amb la Raquel, en Guilem, l'Esther, la Neus i el Pichilla!



 La lluna plena esvera inclús als més tranquils.

 Tots els que marxen en aquesta tongada.. només ens quedem tres...

 Amb en Tos, The Best!


6 comentaris:

  1. Ai Anna cada cop em fas més enveja.

    Fes-me lloc a la tovallola que vinc ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajjajajaja....Et faig lloc a mitja platja si vols!! aquí hi ha lloc per tothom!!!
      A veure si us animeu en serio!!

      Petooons!
      Anna

      Elimina
  2. Ja et dic jo que "'tas fatal" i has trobat la teva terra!! jajajajaja Fas cara de passar-t'ho molt malament..., haurem de venir a veure't de seguida que tinguem un moment, per animar-te. La full moon a Koh Tao és increïble, té uns efectes secundaris que no s'expliquen.
    Estic d'acord amb en Totistar: cada cop fas més enveja ;))) Guarda'ns lloc a la tovallola!!

    Muuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Pd: Més i millor al mail.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No en tinc cap dubte que us veuré per aquí... tard o d'hora vosaltres caureu segur!!!
      A més que estigui aquí en gran part és culpa/gràcies a vosaltres!!!

      Teniu casa, tovallola i platja guardada!

      Muuuà!
      Anna

      Elimina
  3. Hola princesa!
    Vols dir que tu no duies ja el síndrome aquest guardat i que ara s'ha manifestat? He tornat super emocionada explicant a tothom que ets a l'illa i resulta que tothom hi ha estat o n'ha sentit a parlar! o sigui que he sigut zero original...vaja. Per variar se't veu estupenda! Jo ja he perdut el poc moreno que vaig pillar amb tu i torno a tenir el blanc fluorescent d'oficina. un petonàs i parlem aviat! muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja heu mirat bitllets?? que m'han dit que aquí l'agost és de bojos!!
      Tinc moltes ganes que vingueu i ho pogueu viure en "vivo i directe"... i compte que aquí t'atrapa i et quedes!!
      muuuuà!!!

      Elimina