dijous, 22 de març del 2012

Whale Shark in Chumpon Pinnacle!

JA L'HE VIST!!!! 
Tenim whale shark a Koh Tao!! Impressionant!!!!

Era l'última immersió del curs OWD del Miguel i l'última que feien amb la Joana a Koh Tao.. i seguint una tradició que vam iniciar amb la Bea i el Jacobo, a l'última immersió que facis aquí has de desitjar el que vols veure i en aquest cas la Joana estava boja per veure el whale shark... i voilà!!!! whale shark!

Quan portàvem uns 20 minuts sota l'aigua veiem que l'Irene comença a saltar i a assenyalar amunt.. i ens apareix!!! ( veure foto 1 i 2)... Increïble!!! 6 metres de tauró sobre els nostres caps!!

Però amb la Joana el vam tornar a veure una segona vegada!!! Quan ja vam decidir anar a fer la parada de seguretat, apareix de nou!! i evidentment vam córrer darrera per poder nedar uns metres amb ell!! i ho vam aconseguir.. uns minuts per nosaltres soles!

El vídeo és molt curt perquè entre l'emoció del moment i que vigilava de que no em fotés un cop de cua.. no estava pel que estava!!

Joana y Miguel i Irene un beso enorme!!! Sois muy afortunados y lo sabéis!!

Petoons a cabassos!
Anna

La primera imatge quan s'acostava...

Impressiona des de sota...

6 metres de tauró...

Nedant al costat...

Amb el Miguel, la Joana i l'Irene.. "Fucking, Whale, Shark!!"!!! Un beso enorme a los tres!!!!!

La cara que ens va quedar després de l'immersió!

Nedant soles amb el whale shark!!! No tinc paraules!!!

6 comentaris:

  1. Hola wapi, torno a ser l'Anna (l'amiga de l'Alba). Wow!!! he flipat amb el tauró balena!! M'he imaginat que haurieu sentit però segur que ni de bon troç m'acosto... quina passada... Que xulo el video, m'has fet recordar la sensació de relax que sentia en busejar, per cert, respires poc, ets de les que consumeix poc, eh??? jijijiji ;) jo amb un 10 l a 300atm ja feia i m'encantava!!
    Quina enveja que fas!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa!!! Has vist quines bestioles tenim aquí!!! i no fan cap por.. al contrari.. els veus i t'arrenques a córrer al darrera d'ell!
      El meu consum ha empitjorat des de que sóc aquí! no veus que m'emociono amb tot!!
      A veure si t'animes i vens.. que aquí falta gent!

      Muà!!!
      Anna

      Elimina
  2. OOOOOOOOHHHHHHHH, es que no té preu! Ens hem d'escapar i venir a veure totes aquestes coses que teniu per aquí: un mar com un aquari, peixets grans com aquest (Fucking Whale Shark!). Sense paraules. Cuideu-los molt, que hi siguin tots el dia que vinguem. Els expliqueu que nosaltres també els volem veure, please.

    Hada: l'Anna busseja amb una ampolla de Font vella! jajajajaja. És una nova especialitat de Padi que es practica a l'Escala. Si li donen una 10L a 200atm, la torna a 300atm (es dedica a reomplir-la!).;))))))

    Wuapaaaa, Muuuuuuuuaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bel guapa!!!! No és el mateix veure aquests peixos del mar marítim sense tu!!! Però això ho hem d'arreglar ràpid i organitzar alguna cosa... ( jo ja t'he avisat del perill de l'illa..!)

      I mira qui parla de consum d'aire! si jo n'he après de tu!! Pensa que ara gasto tant que quasi he de respirar de l'aire del jacket! jajajaj
      Muuuà!!

      Anna
      p.d. més i millor per mail!

      Elimina
  3. Per cert, he fet el xafarder al blog del Centre de busseig, i a les fotos on surts tu, a part de feliç com un anís es pot comprovar que busseges amb Shorty! jajajajaja. Estàs molt, molt, molt morena, però amb el neoprè de 3mm passa com amb el de 7mm: no et tornes moreno! jajajajajajaja

    Muuuuaaaaaa

    PD: Per quan l'especialitat PADI "Nacked Dive"? I si la proposem? juntament amb la de fer cistell de vímet, és clar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí amb shorty i passant un fred!!! Ja sé que l'aigua aquí està a 31º però després de la tercera immersió surts "tiesu"!
      Ja m'he demanat un traje llarg de 5,5mm!! a veure si m'arriba ja!

      Petooons!
      Anna

      Elimina