dilluns, 16 de gener del 2012

Ubud - Bali

Ubud és una ciutat totalment diferent del que he vist fins ara.. d'acord, sempre dic que tot és diferent a lo anterior, però Ubud ho és, diferent del tot.

Està situada a l'interior de Bali i envoltada de palmeres, arrossars i selva.
El que més destaca d'aquell lloc és l'ambient artístic i bohemi de cada racó. Carrers plens de galeries, botigues d'escultures, centres d'art.. vaja, un ambient que en principi no et lliga amb la resta de l'illa.
Tenia pensat només quedar-m'hi una nit però al final hi vaig fer cap tres dies.

Ara ja us escric des de Nusa Lembongan.. i aquí torna ser un paradís d'illa.. però això ja us ho explicaré més endavant..
(... porto dos dies en aquesta illa per fer immersions i dos dies de tempestes.. i de moment encara pinten bastos.. )

Petons!!
Anna

Monkey Forest
 Quina mania en menjar-se les puces uns als altres...

A que semblo jo a la foto del perfil??!! 



La majoria no són massa sociables.. si se t'acosten és que volen algo... un com aquest em volia mangar el rellotge! 

El descanso del guerrero... 

En mig d'aquest bosc hi han temples on només hi són ells. 



Tenen una mirada quasi humana... 

Més terrasses d'arrossars i Pura Tangung Sari
Arrossars del costat d'Ubud.





Mireu quin aranyot!

Pura Tangung Sari.



Unes ofrenes molt elaborades.



Generalment tota la preparació de les ofrenes va a càrrec de les dones.

Aquí tot el paisatge és d'arrossars i palmeres!

5 comentaris:

  1. Continuo molt sorprès pel desconeixement que tenia de la teva faceta de fotògrafa. Ets MOLT BONA.

    Em quedo amb la fotografia de l'aranya. M'encanten i em fascinen les aranyes i aquesta fotografia, amb tan poca profunditat de camp i així, en plan quasi macro, m'ha agradat moltíssim.

    També m'ha agradat molt la de les mirades (quasi) humanes dels micos aquests. Fascinant.

    Quantes fotografies portes ja?

    ResponElimina
  2. Veig que segueixes fent molt amics, acabaràs també menjant-te les seves puces! :-D

    ResponElimina
  3. Bon dia preciositat!

    Aqui ja arribat el fred seguit de les queixes de tothom perquè torni la calor. Cal recordar que fa un mes tothom es queixava perquè era Nadal i no feia fred...o sigui que com veus tot segueix igual!

    Les fotografies com sempre precioses i tu segueixes fent cara de feliç i relaxada o sigui que no cal patir!

    Un petonàs i que tinguis un bon dimarts/dimecres!

    ResponElimina
  4. Bon dia wuapa!!

    Res a dir, veig que en Pere té raó amb això de jubilar-nos a Bali... Tu continua "estudiant" la zona que ens interessa qualsevol informació. Tema monos, són així de makus! jejejejeje Em sembla que a tot arreu on he anat que hi ha monos, tots tenen la obsessió de "mangar" el que pillen. D'on ho deuen haver après?????

    Les fotos, com sempre: IM-PRESSIONANTS!!! Quines terrasses més canyeres i com s'ho curren aquesta gent. L'aranyot, jo no m'hauria acostat per res: amb zoom a tope i punto. Em recorda els aranyots de Gàmbia, verge santa! pedazo bitxos, eeeeccccccccccssssss...

    T'escric llarg i estès aquest vespre!!! WUAPAAAAAAAAAAAA

    Muuuuuuuuuuaaaaaaaaa

    ResponElimina
  5. Ah sí, que coi esteu mirant tu i el teu amic mico? jajajajaja Ves que no us caigui res al cap!
    Muuuuuuaaaaa

    ResponElimina