dilluns, 9 de gener del 2012

Tulamben - Bali

Whale shark!
Avui m'he regalat una immersió a U.S.A.T. Liberty ( Tulamben - Bali )..  i m'he trobat amb un Whale Shark!!!




Avui havia decidit regalar-me una immersió..
En Martin, l'instructor de Begur que em vaig trobar a Mabul, m'havia dit que una de les millors immersions que havia fet mai era a l' U.S.A.T. Liberty, un vaixell enfonsat a Tulamben, a la costa nord de Bali..
Vaig pensar que si algú que porta centenars d'immersions havia trobat aquesta immersió com a impressionant,  ja que venia aquí, i és el meu aniversari, no m'ho podia perdre!
I quina raó!! De les millors immersions que he fet mai, o sinó la millor..

L'U.S.A.T. Liberty va ser un vaixell de transport de l'exèrcit americà que va ser torpedejat per la flota japonesa i que va quedar encallat a una platja de Bali fins que el 1963 una erupció volcànica el va arrossegar cap al mar.
Del wreck no queda quasi res de l'estructura però s'ha convertit en un ecosistema marí impressionant!!!

Immersió al U.S.A.T. Liberty
















Si miraves amunt hi havia tants i tants peixos que no et deixaven veure la superfície.


10 comentaris:

  1. Aquest monstre com a regal d'aniversari?? És ben bé que estàs a un altre món tu!! Sensacional per això el fons que es veu, les imatges són ben xules i es veu impactant. Quan tornis ja caldrà que facis una vintena d'àlbums amb les fotos de sota el mar. Que passis un dia genial d'aniversari i esperem que el regal que t'enviem via mail el trobis quasi tan especial com el bitxo aquest! jajajaja muaaaaaaak!

    ResponElimina
  2. jajaj Alba que bona que ets!!! Ara he de corregir el títol d'aquesta entrada!! per "aquest ha estat UN dels regals d'aniversari".. perquè el teu video-muntage ha estat espectacular! Moltes gràcies a tots! Alba!!!!! Toni, Ana, Laia ,Sven, Mara, Jordi, Gina i RamonM ( que sé que també hi eres darrera..)com m'heu emocionat i com us trobo a faltar!!Mil petons!
    Anna

    ResponElimina
  3. Ah, i moltes gràcies a tots els demés per enrecordar-vos!! Des d'aquí i, a punt d'acabar ja el dia, us he de dir que m'he sentit molt feliç amb tots els vostres mails, missatges i trucada..
    Mil milions de petons!
    Anna

    ResponElimina
  4. Hola guapa! Estic flipant molt i molt amb les fotos. Aquest lloc sí que potser es mereix que se'm passi la por a viatjar!!!

    Ja sé que m'has dit que quan tornis no trobaràs a faltar aquests peixets perquè gaudiràs de la companyia dels millors bussejadors de la Costa Brava però veient el paisatge no sé si acabar de creure-m'ho jejeje

    En fi, que acabis de passar un feliç aniversari, vellota ;-) No sabia que fossis tot un any més gran que jo :-PPPP

    ResponElimina
  5. Per molts anys i panys, de la "família de plàstic" de SantQgat¡¡¡
    Laia, Ana i Toni
    I no et posis tant a prop d0aquest bitxos tant grans¡¡¡
    ;-)

    ResponElimina
  6. Anna, son unes fotos impressionants, d aquelles que no pots triar una perque cadascuna es única
    No deixis de regalar-nos imatges com aquestes!

    ResponElimina
  7. Gràcies a tots pels comentaris!!

    I al final em creuré que he fet alguna foto que val la pena i tot!!
    Us he de confesar que a dia d'avui porto.. 14.000 fotos i començo a tenir problemes d'emmagatzematge a l'ordinador!
    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  8. Wuapaaaa!!
    Vaja "regal" d'aniversari. No sé si dir-li amb en Pere que les miri... JO TAMBÉ EN VULL!!!! Estic d'acord amb tots els comentaris: espectaculars i cada una única i irrepetible.
    A aquest ritme hauràs de buscar una maleta (motxila) més gran per encabir-hi TOTs els records que tens d'aquest viatge.
    M'alegro que el dia d'aniversari fos especial amb el Whale Shark i tota la resta de staff submarí: els napoleons, els Jacks Fish, els esculls (arrecifes, per nosaltres, jajajajaja)...
    Ja en pots continuar penjant no tenen desperdici.
    Muuuuuuaaaaaa immensos

    PD: Mira que en Jordi s'està plantejant viatjar i tot!!! jajajajaja

    ResponElimina
  9. Hola Anna!!!
    Ara m'ha explicat el teu germà la teva aventura asiàtica. Amb un parell d'ovaris.
    Espectacular!!!
    He mirat totes les fotos que tens penjades i cada cop van a millor molt millor.
    No paris ;)

    Si enyores el teu germanet el pots veure en aquí.
    http://www.flickr.com/photos/totistar/6248588669/in/set-72157627704904915

    Jordi Grasiot
    http://www.flickr.com/photos/totistar/

    ResponElimina
  10. Toti! Osti quina il·lusió!
    Moltes gràcies per lo de les fotos!! I més vivint de tu!!

    Ostres, acabo de mirar les fotos de la festa major.. quina enyorança! Aquest any vaig estar amb angines i no vaig poder fer el correfoc, però tornaria només per fer-lo de nou ( i tornaria a marxar clar..)quines ganes!! ei i has aconseguit fer fotos a en Joan! és que tinc un germanet guapo eh!!?

    Molts petoons!!
    Anna

    ResponElimina