diumenge, 15 de gener del 2012

Bisbalencs pel món..

Avui m'ha passat una de les coses més increïbles des de que he començat aquest viatge..
Havent superat que quasi em pilla un tifó, que pateixo les restes del terratrèmol d'aquesta setmana i l'alerta de tsunami... ja em podia esperar qualsevol cosa.. i així ha estat!!! 
Per casualitat he anat a parar al Monkey Forest, un bosc ple de monos. I allà en un dels camins mig perduts he trobat els primers catalans en dos mesos de viatge... però no només els primers catalans.. sinó que els coneixia i són de La Bisbal!!! M'he trobat a l'Imma, la Gemma i el Paco!!! És mooolt fort!!!! els primers que em trobo en dos mesos i són de La Bisbal?????!!! 

Al final he canviat una mica els plans d'anar a veure més temples i encaminar-me cap a Nusa Lembongan i hem anat els quatre a dinar, i ara d'aquí una estona hem quedat que ens tornem a veure!

No sabeu la il·lusió i la energia que m'ha donat!!!!!!
Moltes gràcies Imma, Gemma i Paco!!!!!

Molts petons!
Anna

 La Gemma, l'Imma i jo al Monkey Forest! En Paco també hi era però feia la foto.

Un lloc on ens ha portat la Gemma on es menja molt bé!

7 comentaris:

  1. Dues coses:

    1) això que dius no és totalment cert. T'havies trobat un instructor de busseig de Begur. ;-)

    2) els de la Bisbal som una plaga

    Jo la noia del mig a la primera foto també la conec. No recordo com es diu però crec que anava a l'institut un curs davant del nostre.

    Ah... Perquè tinguis enveja avui hem vist un arbre de 8 metres sota l'aigua. Apa xD

    ResponElimina
  2. Jordi!!!

    L'instructor de Begur és alemany, o sigui que tècnicament és correcte... les primeres catalanes i català que trobo en dos mesos!! i a més de La Bisbal!

    I pensava que tu ja no eres de La Bisbal?? que eres de Besalú!!

    Apa! petons!!
    Anna

    ResponElimina
  3. Bon dia!!! Es que ja em començava a extranyar que no et trobessis ningú de conegut per aquestes terres, o si més no de català. Era molt, molt extrany. No sé si sou els bisbalencs o som els catalans en general els que som una plaga!!! jajajaja
    M'alegra que t'hagin donat una carregada de piles a tope. I a continuar voltant, a veure amb quines noves "liturgies" ens sorprens, amb quines "amistats/catalans" et vas creuant o amb quins "bitxus" busseges per aquest periple teu.

    Muuuuaaaa

    ResponElimina
  4. Sóc de Besalú actualment però nascut i viscut molt temps a la Bisbal. Per tant, puc fer servir els dos termes (bisbalenc i besalunenc) segons em convingui. Apa. :-P

    ResponElimina
  5. hoooola anna!!!segur que trobaras mes catalans pel cami...i mes a tai!!! i segur que algun bisbalenc mes!!! jejejej....encantada de trobarte!!i haber compartit encara que sigui un troset del teu "peaso" viatge!!! les fotos de sota el mar...wapisisisimes!!! mencanten!! un peto ben gran!!

    ResponElimina
  6. Gemma!!! encara trobo molt fort que us hagués trobat allà.. i enmig d'aquell bosc!!
    Gràcies a vosaltres per la companyia.. no saps l'energia que em vau donar!!! ah, i per les revistes!! Molts petoons a l'Imma i al Paco!!!
    Anna

    ResponElimina
  7. Anna m'han encantat les teves fotos!!! Espero que et trobis més gent catalana i coneguda!!! Va ser tota una casualitat de trobar-nos, com dic sempre "com més serem més riurem"!!! Petons des de la Bisbal!!

    ResponElimina