divendres, 27 de gener del 2012

Pandang Bai - Bali

Aquest poble de costa és el punt de trobada de tots aquells que volem anar cap a l'illa de Lombok  i voltants.
Pandang Bai com a tal no té massa atractiu però també té una badia on pots fer immersió i és on he vist la cosa més gran que m'he trobat fins ara a sota aigua... ja veureu...


Aquí també hi han els "spiders boats".. jo ja els he batejat així..



Green Sea Star.


 Aquest "floripondiu" sembla que voli.

 Un dels molts derelictes que hi han per aquestes costes.

La Charlotte, i jo a la pantalla!! Thank you, my dive buddy!! You're a great instructor!

 I això... això és el més gran que he vist fins ara a sota aigua!!! veia una cosa molt molt gran que s'acostava i pensava que si allò era una balena em faltarien aletes per nedar (Pere, no he dit patos!!!)... I de cop m'apareix aquest submarí turístic!!!! amb tot de genteta mirant i saludant per les finestres... amb això ja ho he vist tot...



 Puffer fish.. sóc fan d'aquesta família de peixos!!!

Un altre de la família dels puffer fish... és tan mono...



Un espirògraf...




9 comentaris:

  1. Ens agrada seguir viatjant a través dels teus ulls... segueix aquesta aventura però, ja saps, si vols fer una pausa i estar per aquí el 31 de març.... ejem, ejem...sempre podries tornar a marxar!

    1 petonàs,
    a i a

    P.S: encara estem flipant amb la cura del xinès aquell...impressionant!

    ResponElimina
  2. Guapos!
    Segur que tots aquests llocs us sonen no?? m'enrecordo molt de vosaltres..
    No em tempteu pel 31! que sabeu que en tinc tantes ganes...

    A veure si al que he d'anar de guàrdia imperial espavilen ;) i així podria fer una escapada i un 2x1..

    Moolts petons!
    Anna

    ResponElimina
  3. Nena, que guay el submarí!!! jejeje
    En vull un per L'Escala!!!

    ResponElimina
  4. síii!!! ja el que em faltava per veure!!!
    A l'Escala ja hi ha el Reggio!! que fa igual de por però almenys no és mou!!
    Petó!!!
    Anna

    ResponElimina
  5. Segueixes com un llum...però cada cop que veiem les fotos, flipem¡¡¡
    Nena, espero que estiguis disfrutant tant com sembla¡¡¡ Petonassos de la Laia, la Ana i jo¡¡¡
    si necessites res de per aquí...ja saps¡¡¡
    ;-)

    ResponElimina
  6. Gràcies Toni!!!
    La veritat és que ho disfruto i aprofito tan com puc!! Fins i tot m'estresso de tantes coses que veig!!
    Ei, i als taurons m'apropo lo just i necessari per poder fer fotos i que les veieu d'aprop ;)
    Un petonàs als tres!!
    Anna

    ResponElimina
  7. Hooola!!! M'he quedat flipat amb el submarí... Podríem obrir un negociet a l'Escala, jajaja

    I als taurons, realment, t'hi podries acostar més? És que sempre he sentit a dir que els ulls dels taurons són molt especials vistos d'aprop. Quedem que al proper li fas un macro, d'acord? xD

    ResponElimina
  8. Helloooo wuapaaaaa!!!

    Jo em sembla que ja et pots jubilar del món del submarinisme. Com molt bé dius: ja ho has vist tot! Em sembla que poques coses més es poden veure en aquests mars de déu! jajajajaja

    Tenen raó els Jordi's, ens en podríem pillar un per l'Escala. Començo a mirar per que en Pere es tregui el carnet de "submarineru". Deu ser com per al carnet de conduir, que vas afegint carnets, com que ja té el de "barqueru"...
    També podríem portar les "Spider boats" per passejar-se per la Costa Brava, seria com una mena de nou atractiu turístic: ni cayac ni moto d'aigua, Spider Boat!
    El macro de l'ull de tauró, tu mateixa, li demanes que es quedi quiet un segundet de res i ja està. Coses més difícils s'han fet...

    L'estrella de mar verda m'agrada molt. És com les nostres però de color diferent! Són les cosines estrangeres. I els "memos" que ja no n'hi han per aquestes terres? La família dels Puffer's és molt extensa i variada. Són de la mateixa família de peixos que es mengen els japos i que són verinosos, els que anomenen "fugu", no??

    Res que a partir d'ara qualsevol cosa que sigui menys que un submarí no tindrà cap mena d'interès per a tu...

    Muuuuuaaaa

    PD: I això del submarí, ho has apuntat al LogBook (jo ho hauria fet!!!!), entre "floripondio" i Puffer Fish, és clar!

    ResponElimina
  9. Macro del tauró no, però m'hi vaig acostar prou com ja haureu vist!
    El taurons de punta blanca no tenen els ulls tan especials com els thresher sharks.. aquells sí que et miren i et tallen la respiració!
    Com que he vist que ha tingut èxit el submarí en penjo una altre foto..

    Ah, i els nemos.. he desistit en l'intent de seguir fent fotos.. a partir d'ara vídeos!

    Petooons!
    Anna

    ResponElimina