diumenge, 1 d’abril del 2012

Welcome to Thailand Pep!!!

Ja n'hi ha un altre aquí!
Ha arribat en Pep a Tailàndia per anar-se'n cap a les Phi Phi Islands! El millor lloc de buceig que hi ha per aquí!!!

Tot i que volíem bucejar per aquests mars, la logística no ha acompanyat i al final només ens hem pogut veure a Bangkok.

Pep!!! Tard o d'hora, a Koh Tao o a les Phi Phi, aconseguirem poder bucejar! un petonarru!!!

Anna

Vam tenir temps de veure el Gran Palace... no imagineu quina calor feia!



Aquesta foto ens la vam fer per tu Bel!!!

8 comentaris:

  1. maca!!!! M'encanta!!! i desitjo que en fem moltes d'inmersions plegats per aquestes aigues!!!!! t'envio des de Phi Phi una gran abraçada!!! MUUUUAAAAAAAA

    ResponElimina
  2. Guapooo!!!

    Com estan les aigües de Phi Phi?? Saps que tan punt pugui escapar-me ho faré!
    Ara fa uns dies tenim un fons increïble i una visibilitat espectacular... o sigui que si la feina no et reclamés podries venir tu cap aquí! ( no et vull pas explicar que abans d'ahir van estar fent snorkeling amb "l'innombrable"...jajajaaj) Sí, tu ja em pots fer rabieta amb els taurons lleopard perquè d'això aquí no n'hi ha!

    A veure si m'envies alguna foto que tinc moltes ganes de veure-les!
    Un abraçada tan gran com la teva!!!

    Anna

    ResponElimina
  3. Jajajajaja esteu fatal!!!! M'encanta!!!! Aiiixxx, US TROBO MOLT A FALTAR!!! Muuuuuaaa

    PD: Us escric d'aquí una estona quan se'm passi la tonteria i l'enriolament... Aaaaiii, aiiii que em pix...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs que sàpigues que vam fer trenta intents abans de decidir quina et dedicàvem... que si amb el temple darrera, que si al tuk-tuk.. deiem: va! un foto per la Bel...

      muuuà!!!

      Elimina
  4. ei! mica en mica et venim a veure tots eh? Segueixo pensant que a les fotos fas una cara de felicitat que no té preu. Un petonàs princesa i cuida't del sol, l'orella i tot el que puguis. Aqui ja comencem amb la dinàmica Sant Jordi. Te'n recordes? Petons!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uf.. que si m'enrecordo dels últims Sant Jordis a Rambla Catalunya.. uff!!! sense parada, sense carregar caixes de llibres i sense fer caixes... pensaré amb vosaltres però no ho trobaré a faltar!!

      Ah, a vosaltres us vull tornar a veure eh?!

      muuuuuuà!
      Anna

      Elimina
  5. Wuapaaaaa,
    Ara sí que em crec que en Pep ha sortit del programa aquell de protecció de testimonis i que ja corre per Tailàndia, lliure i sense problemes jejejejejeje. Sort que no es treu les ulleres, per que imagino que devia fer una cara de cansat que tela!

    Per cert, quan parleu de "l'inmombrable" voleu dir allò que és una Whale però que l'anomenen Shark???? Vaja allò que NOMÉS tu Anna i quatre més heu pogut veure... Que dolenta que soc Pep!!!
    Anna, el dia que vingui en Pep n'encarregues un per ell, vaaaa i si poden ser 2 millor! Com les Natilles!

    T'escric llarg i estès la setmana que ve, aquesta amb la setmana santa i tot plegat vaig una mica de cul. La setmana que ve estic de vacances i tindré tranquil·litat per escriure molt!

    Res que esteu "estupendus". Gràcies mils per la super foto de record. Només de pensar-hi ja se m'escapa el riure, sort que estic sola que sinó...

    Us estimo molt i molt.

    Petonassos immensos (tamany Whale Shark ;))))). Muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapaaa!!!

      Ahir va tornar a aparèixer "l'innombrable" i espero demà matí tornar-lo a veure perquè el tenim bastant localitzat on trobar-lo!!!

      Com que vaig amb alumnes no podré fer fotos però li dono records de part teva ( de part teva també Pep???? jajajaja).. Ell em fa rabieta amb els taurons lleopard, tortgues grans i altres bitxos i fons marins que són per plorar... I clar.. si s'hi ha d'anar doncs s'hi va!

      Setmana Santa ja?? comenceu el Rescue no??? Vull un informe detallat del que fa en Pere.. que coneixent-lo.... uf, ja patiràs!!!


      Us estimo moolt!
      muà!!!

      Anna

      Elimina