dissabte, 28 d’abril del 2012

Sattakut ( o no se t'acut??!!) 742 wrek

Aquí a Koh Tao hi ha algun que altre derelicte o pecio.. vaja, barcos enfonsats. Avui us n'ensenyo un!

El Sattakut 742 és un "buque naval" de l'Armada tailandesa del 1943 que va lluitar durant la Segona Guerra Mundial. 
Després de quedar en desús, van decidir que sortia més a compte enfonsar-lo que desmantellar-lo, i així convertir-lo en una nova atracció pels peixos i pels bussejadors! I l'estiu passat va ser enfonsat.

Està enfonsat davant la costa de Koh Tao a uns 30 i llargs metres i ja hi he anat unes quantes vegades.. l'altre dia vaig aprofitar per fer unes fotos per vosaltres...

Aviat més!
Petooons,
Anna



El Sattakut 742 abans d'enfonsar-lo.

 A la proa hi ha una de les metralladores.

 Ja comença a formar-se un ecosistema propi.

Amb la Belen i la Nora.



 L'altre metralladora, a popa.

 Un peixet de la família dels meros.



 Vam estar buscant el frogfish però aquest dia no hi va haver sort...

No ho sembla però és enorme!!!??

Una abraçada molt gran a la família Masó-Lliurat i una altre al Paco que fa poc vaig poder parlar amb vosaltres i em va fer molta il·lusió!!!

8 comentaris:

  1. Wow, que xulo! Aiiiix, amb els teus post fas que des del despatx viatgi en el temps i torni sempre al meu estimat Mar Roig (o mar colorao, com sempre li diem) Allà hi ha el meu peci preferit, el Thistlegorm. Carguer de l'Armada Britanica a la Segona Guerra Mundial, et trobes motos, camions, bales... En fi, genial.

    Per cert, mira si el món es petit. Parlant amb un amic va sortir el tema Koh Tao. Doncs resulta que el meu amic es colega del Sebas! jajajajaja Em va demanar que si li pots donar records al Sebas de part del Parta.

    Nosaltres que no ens coneixem i donant records d'un cantó a l'altre :)

    Per cert, en aquest peci no es pot entrar??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa!!!! Has vist quin ffons marí que tenim per aquí???
      Aquí amb lo petita que és l'illa tenim dos barcos enfonsats que són enormes!! els hi surt més a compte enfonsar-los que desmantellar-los!!

      Sí que hi pots entrar però com que hi ha poca visibilitat a vegades t'hi trobes "sorpreses" i algun peix ballesta que surt fletxat cap a tu!..
      En fi, que ja us seguiré explicant i gràcies per seguir-ho!!!

      MUUUUÀ!

      Anna

      Per cert, quan trobi al Sebas li dóno els records de part d'en Parta!!

      Elimina
  2. Ets, un sol!!! Com sempre unes fotos immpressionants senyoreta custo.
    Llegir i mirar les teves fotos, sempre és una bona manera de començar el dia.

    Una petonas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Petons a tots quatre!!

      I demano oficialment que actualitzis el vostre blog! almenys amb fotos dels petits de la casa!

      Anna

      Elimina
  3. Wuaaaapaaaa, però si és increïble, pedazo bitxo teniu per aquí!! Però li falta el màstil... jajajajaja Es que quan penso amb un derelicte, em ve al cap la imatge del Reggio, no ho puc evitar, és el meu nen mimat. I jo també vull saber: que no s'hi pot entrar??
    Per estar a trenta i pico, la llum és una canya. Aquest diumenge Els Crestats (la banda dreta de la Cova de la Sal, imagina quin temps feia)amb l'Anthoni, l'Adeline i en Robert, visibilitat 2 metres, temperatura 13º. Vaig saber tornar al barco però es va perdre en Robert... Coses que passen. T'exlico llarg i estès! Muuuuuuuaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei, que per mi el Reggio també és el meu prefe!!!! com el Reggio encara no n'he trobat cap! Aquest d'aquí molt grans però res més!
      Això sí, sempre els enfonsen fins allà on arriba ni l'aigua!
      S'hi pot entrar però tampoc és massa aconsellable perquè ves a saber què et surt de dins!!

      Trobo a faltar bussejar amb tu!
      Un petonàs!!

      Anna

      Elimina
  4. Bon dia bonica!! Quines imatges més guapes!! L'amic del Carlos que et vaig comentar mira el teu blog i flipa en colorines!! Està fent un curs a Badalona de fotografia nocturna submarina i vaig pensar en tu! Però hauràs de tornar per fer-lo jejejejeje
    De moment segueix disfrutant a tope com ho fas i pensa a treure el cap de l'aigua de tant en tant! un petonàs mestressa i ànims ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alba guapa!!!!!

      Sé que et tinc una mica abandonada però no per això m'enrecordo menys de tu!! Quan em deixin sortir de l'aigua t'escric i t'explico més!

      Això és increïble i no em canso de dir-ho!

      Muuuuà!
      Anna

      Elimina