dissabte, 7 d’abril del 2012

My new house

He passat de viure davant del mar a viure enmig la muntanya... clar que dir muntanya aquí és molt relatiu...
Koh Tao també té muntanya i bosc.. però bosc de palmeres... i el meu veïnat és en un bosc d'aquests!!! 

Aquí li diuen "Melrose Place" perquè ens coneixem tots... el veí del davant és el Sammer i la veïna del costat l'Irene  ( els dos instructors de l'escola on estic), una mica més amunt hi viu l'Íñigo, dive master del centre...  tots estem allà mateix!!!

Aquesta casa de fet és del Juan, un instructor que ha canviat els nemos pels koalas i cangurs per uns mesos.. i amb la casa hi anava un pack de tres gosses: la Pinta, la Niña i la Santa!!! més maques!!!! fan molta companyia i quan escolten que arribes amb la moto ja et venen a esperar... tot el dia se'l passen a la terrassa... 

El que no m'havia dit és que apart de les gosses el pack incluïa dos gekos!!! en Pako i la Lucía.. sí, sí.. dos gekos que viuen darrera la nevera de la cuina!!!.. a mi ja em va bé.. perquè no fan res i es mengen qualsevol insecte que troben ( incloses les aranyes de més d'un pam...)

Viure sense cap luxe ni comoditat però amb una qualitat de vida increïble!!! 


Xula eh?!!!!

La Pinta a la terrassa!!!

L'habitació.

La cuina.

El veïnat de "Melrose Place".

La Pinta, la Niña i la Santa!!! Tan maques elles!!!

 El geko.. en Pako.. no ho sembla però fa més d'un pam!!! més maco... (
 es diuen gekos perquè quan criden "gekoooo, gekooo.." va en serio!!!!!!!).

La Lucía, l'altre!.

Petons i aviat més!
Anna

12 comentaris:

  1. Eeeei,
    però que apropet que estem...
    Ara som a Maldives, però ens anirem apropant a tu, jejejeje.

    quina casa més xula!
    Ens va agradar molt l'escrit, a canvi tenies una foto molt xula, eh! jejeje... Te lhauríem penjat al blog, però no sabíem com fer-ho. Anneta, faltaves tu en aquella festassa...va ser una dia genial!
    1p,
    A i A

    ResponElimina
  2. Guapus!!!!!!!

    Com va el vostre viatge??? Que fort.. ja esteu casats!!!! Em deixeu penjar la foto??? és que em va fer tanta il·lusió que voldria que la veiés tothom!!!

    Sabeu que hagués vingut només per ser-hi.. però us asseguro que tot i estar ausent em sentia allà present!!

    Mooolts petons i seguiu difrutant d'un viatge més!

    Anna

    ResponElimina
  3. Hola preciosa, quina guapada de casa! Ja pot anar aquell a buscar Koales...tu queda't aqui! jajajajaja el tema de les gosses també cal dir que et va com anell al dit!
    Aqui seguim amb preparació de Sant Jordi o sigui que pots seguir perdent-ho tot tranquiiiiiiiiiiil·lament!

    Avui he pensat molt en tu perquè la companya de feina m'ha demanat post-it i jo anava tota preparada amb la teva super caixa i el kit-per-fer-feina-i-no-necessitar-l'Anna-que-et-doni-el-material.

    un petonàs princesa Tao!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has vist quina passada de casa??!!! La veritat és que no tinc cap comoditat però tampoc les necessito!!

      Ah, i tu demana el que necessitis.. que saps que d'algun lloc o altre sempre et treuré alguna cosa!!

      MiL PETONS!
      Anna Tao!

      Elimina
  4. Wuapaaaaaaaaa!!
    No tinc cap dubte que estàs més que integrada en aquesta illa de somni. De moment que en Juan vagi fent amistat amb els koales i els cangurs, ja li cuides la casa i els gossets! El lloc es veu increïble i el veïnat també té un punt, Melrouse Place no es pot comparar, ells no tenen el paissatge idílic que tens tu, a més eren molt pijus... jajajajajaja
    Companyia no te'n falta, ai, fas una enveja!
    Ara comença la nostra temporada: ET TROBEM A FALTAR! Sort de les noves tecnologies, que ens ajuda a tenir-te molt apropet.

    Muuuuuuuuaaaaaaa Miiiiiiiissssss UUUUU

    PD: Primera immersió, Baix de Cols, aigua a 14º, temps d'immersió 30 minuts (es que fotia fred!!!!, sort del solet a la sortida que ens va escalfar l'ànima). Ous trobats 4. Hi ha 8 ous perduts al Baix de Cols, els pops deuen haver fet un festival... ;)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo sí que et trobo a faltar per bussejar per aquí!!!! és que aquesta gent no s'emociona!!! jo encara vaig senyalant-t'ho tot i m'hauries de veure lo feliç que sóc quan faig el briefing dels peixos! els explico TOTS!!!

      Tot i tenir aquí quasi de tot ( sí, ja sé que el tauró lleopard no...) no hi ha comparació amb els pops i les escòrpores del Baix de Cols!! Encara hi ha el congre aquest any?? Same same but different!!!

      Petons a cabassos!!
      Anna Tai

      Elimina
    2. Wuapaaaaa!
      El congre no hi era l'altra dia... Ja li donarem records de part teva ;))) i a les escòrpores, als nudis, les flavelines i els peixos grisos!!! jajajajajaja
      M'encantaria assistir a una explicació de les teves, ha de ser més que il·lustrativa.

      Estic intentant enviar-te fotos però no vol pitar això... Te les quedo a deure, a veure si tinc més sort un altre dia.

      Petonets immensos!!

      PD: escolta les emocions fortes deixa-les per les novetats submarines, feu-vos beneir!!! Muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaa

      Elimina
    3. Guapaaa!!

      Ja no sé què més pot quedar per veure o passar!! avui quan érem a mar al costat s'ha format una mena de "tornado" a l'aigua! m'han dit que es deia "manga de agua" ( a mi això dels nom científics saps que no em va ;). Feia la seva gràcia i la seva por!

      Mooolts petons i petonassos!!

      Anna Tao

      Elimina
    4. Eiiii!!! Que d'això també en tenim per aquí!!! Fins i tot a la nostra Costa Brava és una mànega d'aigua, es forma al mig del mar. Et fa pensar amb els tornados que es formen a Kansas, però a amb aigua i a dins del mar (bueeeenuuuu, una cosa "normal"!!! jajajajajaja).

      Mmmmmhhh, millor lluny d'aquestes coses... Deixa-ho passar, no cal ser intrèpida i arriscar-se.

      Muuuuaaa

      PD: Vaig a per les fotos del dia de l'aigua. PER FÍ MEU FET CAS I T'HAN BENEIT DEL TOT!!!! Ja tenia raó jo que t'havies de fer beneir! Muuuuuuuaaaa

      Elimina
    5. Tens raó!!! al final m'han beneït i ben beneït! i mira que hi havia aigua eh?!!

      Quan vaig veure el tornado vaig pensar en tu... dient.. ja veuràs quan li expliqui a la Bel... no s'ho creurà!

      Muuuà!!
      Anna

      Elimina
  5. Nena, això es com un resort de luxe, amb els teus amics de 4 potes a prop...et falta un gat¡¡¡
    Si no fos per...vindríem a passar un cap de setmana¡¡¡
    La Laia insisteix en que quan torna la Rigat...i ja no sé qué dir-li...quan vegi les fotos potser ho enten¡¡¡
    I el tsunami o no se qué em deia l'Alba que no us toca...no??? millor, no ens facis passar engúnies¡¡¡
    petons¡¡¡
    Ana, Laia i Toni

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic intentant adoptar un gat però de moment bastant incompatible amb les gosses!! les hauries de veure lo possessives que són!

      Alerta de tsunami ja anulada... aquí estan escarmentats i a la mínima que la cosa es mou tothom a muntanya! res greu!!!

      Molts petonassos als tres!!!

      Laia: encara no sé quan torno.. però vols venir uns dies aquí amb mi???

      Anna

      Elimina