diumenge, 22 d’abril del 2012

Shark Bay i Pinnacle Beach

Shark Bay és una platgeta on fent snorkeling pots veure els black tip sharks i tortugues ( bé, de fet la tortuga, perquè només n'hi ha una i sempre és la mateixa).
I a Pinnacle Beach és una altre platja de sorra blanca i palmeres per agafar també ulleres i tub i anar a veure el fons!

Amb en Xevi, en Ferran i l'Artur, de Palafrugell! i la Neus i l'Ester de Mallorca.

Des de l'aigua!

jajajaj en Xevi i l'Artur fent sincronitzada!

Les fotos que venen ara no les he fet jo!! ( com es pot deduir clarament) les ha fet el Jose amb la meva càmera i me les ha deixat penjar!! Mil gracias y un beso para Galicia!
La tortuga.



Black tip shark.



Turtle and Jose.

Tauró de punta negre.

Bat fish!



Jose i Jose.

2 comentaris:

  1. Però, si no cal saber bussejar!!! Amb l'esnorquel tens una sensació d'aqüari que no s'acaba! Per cert, aquest nois tan aplicats, que volen anar a Londres 2012?? Que vagin entrenant, i que pensin que la Gemma Mengul s'ha retirat, els queda un lloc per ocupar! ;)))) Que malament que esteu i com us avorriu, jejejejeje

    Muuuuuaaaaa

    PD: El Black Tip Shark, passava per allà?

    ResponElimina
  2. Guapa!!!!

    Els black tip viuen allà!!!! per això en diuen Shark Bay... és molt curiós perquè bussejant mai han vist taurons ( serà que els espantem????) però vas a fer snorkel a la platja i no pares de veure'ls!!
    I ara tenen cries! més macos.. no fan més de mig metre o un metre i són força espantadissos...

    Bé, el whale shark sí que es veu, ara cada dos o tres dies el veiem!! abans d'ahir que el vaig veure a Hin Wong li vaig donar records teus!!!

    Muuuuuuuà!!!!!

    Anna

    p.d. ara vaig a escoltar la cançó que m'has enviat!!! quina ilu!!!!

    ResponElimina