diumenge, 22 d’abril del 2012

El dia del whale shark! ( again )

Avui ha estat increïble!!! 
Les dues immersions del matí, a Chumpon Pinnacle, ens han regalat la visita del baby whale shark!!! Tan maco!!!!! és una cria que fa uns 3 - 4 metres i que li encanta deixar-se veure i que nedis amb ell... Anaves bussejant i apareixia al teu costat del no res... tothom flipava!!! Tots nosaltres i clients saltant com bojos!!Hem sortit tots cridant i saltant i s'ha decidit que en comptes de canviar de lloc d'immersió ens quedàvem i tornàvem a bussejar amb ell!! 
Per més vegades que el vegi, no em deixa mai d'emocionar-me!!

Ah! la del neoprè llarg ( sí, ja tinc el meu neoprè de 5,5 mm per no passar més fred amb aquesta aigua que està a 30º..) i les aletes grogues fluorescents sóc jo nedant amb ell!!!

Petons a tots!



 Sí, aquella de les aletes grogues sóc jo!





 Sí, aquesta que tapa al whale shark amb les aletes grogues també sóc jo...




Anna

2 comentaris:

  1. BON DIA WUAPAAAA!!!
    I bona diada de Sant George! Ja els has explicat a tots els nois que avui t'han de regalar una super rosa i que tu els regalaràs un llibre "estupendu" de la vida???? Aquestes tradicions les has de mantenir i a la gent segur que els agrada!
    Sobre el Baby whale shark (o el baby innombrable): en sé d'un, no gaire lluny d'aquí, instal·lat en unes illes i que segurament deu estar més verd que jo ara mateix. ;))))
    És maquíssim! Crec que va ser una bona pensada la de repetir punt d'immersió... També ho hagués fet.

    Muuuuuuuaaaaaaaa

    PD: Joer, quasi vas tan abrigada com nosaltres aquí... Què faràs quan vinguis a bussejar al Mediterrani, i concretament a la Costa Brava? JA et deixarem el gorro, els guants i els escalfadors, sinó no ens aguantaràs res, jejejejejeje. Discretes les aletes...

    ResponElimina
  2. Bona Diada per tu també!! ( i per TOTHOM!)

    Aquí els catalans que tenim són molt sosus i res de res.. ni roses ni recordar-se'n... com els nostres catalans cap! He passat un Sant Jordi a l'aigua i també tan estupendament!!!
    Has vist quina monada de peixet??? Es va passar tota l'immersió jugant amb nosaltres.. passant per sobre els nostres caps per jugar amb les bombolles i els alumnes que portàven.. ( que era la seva 4a immersió) flipant... i nosaltres també!!!
    I quan vam pujar a canviar el tanc, com que no ens va veure a cap a l'aigua, va pujar fins a superfície!! el capità ens va avisar i la gent es va tirar amb l'snorkel només per estar allà... quin regal de dia!!

    En conec d'un que passa del color verd al verd fluorescent! però ja me les torna amb l'altre shark.. el lleopard.. que sap que aquí no el veuré ni de conya.. i ell el veu a quasi cada immersió..

    Ei, has vist que jo em cuido i per no agafar més refredats ni angines vaig amb el neoprè de 5,5mm... i encara que no t'ho creguis a la 4a immersió encara passo fred! I 30º que tenim aquesta aigua..
    Avui marxo a Bangkok, però aviat més i millor!

    muuuuuà!!!!!
    Anna Tao.

    ResponElimina