dissabte, 4 de febrer del 2012

Kuta i voltants

Kuta és la capital que no és capital... és a dir... la capital de l'illa de Bali és Denpasar, però tots els balinesos consideren a Kuta com la seva capital ( i jo encara estic intentant entendre el per què.. )

No estava en la meva ruta passar-hi, ni tampoc em feia cap gràcia el lloc, però com que tots els lugareños van insistir que hi havia d'anar... doncs si s'hi ha d'anar s'hi va....que ir pá ná también es tontería!
I la veritat és que com a lloc val ben poc la pena, o sigui que Anna 1 - lugareños 0. 

Kuta és la capital del surf, i tot va al voltant de l'ambient surfero.. molta festa, tot molt comercial i uns preus molt més cars que la resta de l'illa i tot s'ha abandonat al turisme de les masses.....o sigui que he visitat quatre coses i voltants,  i ràpid a buscar un altre destí! 
Però això ja us ho explico properament...

Muà!!!
Anna

P.d. Mentre jo voltava per aquests mons va nèixer la VALENTINA i des d'aquí envio un petó enorme als tres!!! Tinc moltes ganes de veure-la!! Espero que quan arribi ja camini... ;))

Kuta


Clar que amb aquest mar... només hi poden estar els surferos...

N'hi ha que fan grans exhibicions.

Com que sóc incapaç de que em surti l'horitzó recte, de moment he trobat una solució alternativa ;)

Les postes de sol són espectaculars en tota l'illa...


Kuta Beach

Pura Taman Ayun


 Aquest temple és molt poc visitat, i dels que més m'han agradat.



Des del seu "campanar" pots veure com està en mig del bosc.

Tanah Lot

 Aquí el mar sempre està picat.

Em va agradar molt tota aquesta costa.

 Tanah Lot és dels temples més visitats de tota l'illa.. i en especial perquè quan puja la marea queda envoltat pel mar i es veu una posta de sol espectacular.

 Amb les representacions dels bons esperits hinduistes. Ja m'hi vaig encomanar i  també a tots vosaltres!

Pura Batu Bolong sunset.

Ja se m'ha acabat Indonèsia.. m'ha volat el mes sencer i només m'ha donat temps a veure una quarta part del que tenia pensat veure!! O sigui que aviat hauré de tornar.. de moment us deixo quatre curiositats d'aquest país...

- El dia de Sant Valentí està prohibit i considerat com a pecat.. ( que savis que són aquests indonesis...). L'explicació és que els seus orígens i el dia són festivitats de Roma i per tant contrari als musulmans.
- Una altre cosa que sorprèn quan vas al supermercat és que el pa de motlle està pintat de colors ( des del marró, al rosa, passant per verd i blau..).
- A Bali tenen un cos de guàrdies tradicionals, els Pecalang, que van vestits amb un mocador lligat al cap, camisa blanca, armilla verd fosc, faldilla tradicional a quadres verds i blancs i sandàlies!! A veure qui s'imposa vestit així...
- L'indonesi es veu que és un idioma molt fàcil.. no exiteix el verb "to be" i tampoc hi han conjugacions verbals.. les frases són senzilles i només es tracta de memoritzar paraules i fer frases..
- Encara existeix el dot per casar-se.. no tots es poden casar amb qui volen sinó amb qui poden.. vaja, més o menys com allà.. no tothom pot lligar amb qui vol, sinó amb qui pot... ;)
- Una de les coses més famoses de tot Indonèsia és la seva cervesa, la Bintang.. aquí us deixo un exemple de quan va arribar el camió al bar on esmorzava..


Petons a cabassos!!

Anna 

2 comentaris:

  1. Estic totalment d'acord amb tu, Kuta té una pinta a saturació que no s'aguanta! Semblaria Platja d'Aro en plè agost...
    Suposo que la foto als senyors "guàrdies" no l'has poguda fer... Es que ja els veig amb la faldilla i les sandàlies...jajajajajajaja
    Imagino que la cerevsa ha ser ser bona, amb la quantitat de caixes que "desembarquen" al bar. També fan clarites????
    Els déus hinduistes deuen ser bons, però fan una cara de por que no vegis. Tu encomanens a qui vulguis, no ens farà cap nosa. Encomane'ls l'orella d'en Pere posats a demanar...
    Les estructures del temple són espectaculars, imagino que els turistes estan més per les onades que per les pedres. Una llàstima, o millor per tu, quina tranquil·litat de lloc.

    Més, més, més...

    Muuuuaaaaa

    PD: estàs negra (ja has superat el "morenu" normal)!!!! jajajajajajajaja

    ResponElimina
  2. Clar, acostumada a platges mig desèrtiques i amb aigües cristal•lines, Kuta et sembla una estafa!
    O sigui que només hi vaig fer una parada abans de sortir d’Indonèsia i poc més!
    Clares no en fan.. i si els hi ho intentes explicar et miren amb cara rara.. però una clara ben freda amb una tapa d’olives em faria moolt feliç! Olives... olives no n’he vist enlloc i crec que quan estigui més assentada en algun lloc serà el primer que demanaré que m’enviïn! Olives i pernil salat!!!!
    Morena?? Doncs t’asseguro que aquests últims dies he perdut la meitat del que tenia! Hauré d’anar a algun lloc a recuperar-lo ràpid!!
    Muuuà!!!!!
    Anna

    ResponElimina