dissabte, 2 de juny del 2012

Nora i els fanalets amb desitjos!

Nora!

Aquesta entrada va per tu per a veure si tornes ja!
Saps que aquí t'estem esperant impacients i amb els braços oberts!

Un petonàs!
Anna



 Sopar del teu últim dia!

 Amb el Sebas, la Vane i l'Isaac! Que tots volen que tornis!

 Ens feia il·lusió anar a la platja a llençar els desitjos. Un moment màgic i molt maco!

  
 Ens va costar lo seu però al final ho vam aconseguir!

  I els desitjos van anar amunt amunt! Com més amunt van més aviat es compleixen.. 

8 comentaris:

  1. Preciositat! No saps com m'agradaria ser allà. Aquí també se t'anyora molt. M'encanta sortir al teu blog ;)
    He de dir-te, però, que el meu desig encara no s'ha complert. Potser es va quedar a Koh Tao... Qui sap. El que segur que s'hi ha quedat és una part de mi.
    T'estima,
    NOra

    ResponElimina
  2. Noraaa!!

    No coincideixo mai... a veure quan puc parlar amb tu que en tinc moooltes ganes...
    Ja saps que els desitjos s'acaben cumplint.. només que ha de coincidir el moment.. i els moments passen quan menys t'ho esperes i sempre ho has de deixar preparat perquè passi... això ho he après de tu!!!

    Un petonàs i a veure si tornes ( que seria un dels meus desitjos!)

    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapaaaa! L'altre dia et volia trucar però no hi vaig ser a temps... No deixis el mòbil a la taquilla per si de cas ;)
      I a veure si fem un Skype en breu.
      Un petonàs!
      Nora

      Elimina
    2. Síi!! fem un skype ja que ho necessito!!
      Aquí tothom s'està tornant boig!

      Muà!!
      Anna

      Elimina
    3. Jo si que m'estic tornant boja t'ho ben juro... No sé què em passa... Ara en serio. Hem de fer un skype ja! Jo tinc festa el 23, 24, 25, 26 i 27 d'aquest mes així que ens trobem si o si!
      Va posem dia i hora!
      Un petonarru!

      Elimina
    4. Fet!
      Per cert... saps que avui torno a marxar de VISA RUN a Penang?? però aquest cop sense tu!!!!!
      Li donaré records a en Jim de part teva... quin personatge...

      Un petonàs!
      Anna

      Elimina
  3. Wuapesss de Koh Tao!

    Us robo el plantejament dels desitjos i me l'aplico! No es pot explicar d'un manera més clara i entenedora!
    Els fanalets dels desitjos haurien de ser "Patrimoni cultural i tradicional de la humanitat" ;)

    Muuuuuuuuuuuaaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiii és una de les coses que voldria importar!!! és màgic el moment de llençar els fanalets a l'aire i veure com s'enlairen...

      Si veniu en llençem els que vulgueu!!

      Muuà!

      Elimina