dijous, 21 de juny del 2012

Koh Tao - aquesta és la meva illa i on bussejo!


3 comentaris:

  1. Pregunta tonta: els has fet tots de tots?????? Quasi que quan tornes a començar no deus recordar com era la rpimera!!!! ;)))))

    Ara entenc moltes coses!

    Muuuuuuaaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs crec que me'n deuen faltar un parell per visitar..
      I sí.. n'hi ha algun que encara se'm resisteix i que em perdo després d'anar-hi trenta vegades! jo tinc la teoria que per la força gravitatòria de la Lluna i les constants marees em mouen les roques de lloc! I si vaig amb brújula ni t'explico!! que em tiro a un punt i acabo sortint a un altre.. veus dos immersions en una!
      En fi, que m'ofereixo a la pròxima que guia de Baix de Cols!

      Muà!!
      Anna

      Elimina
  2. Doncs, pobre de tu que marxis sense haver-los fets tots i tots! Que no m'enteri jo! Jajajajajajajaja
    Fet! A la pròxima del Baix de Cols la guies tu. I estic més que convençuda que no ens perdrem ni una mica. A més, m'agradaria fer-la tota sencera, em sembla que mai no he pogut fer-la del tot. Necessito una buddy que no tampoc respiri! ;))))))

    La lluna, les marees i les llevantades (potser més típiques d'aquí la nostra Costa), tenen aquests efectes: mouen roques, canvien coralls, mouen derelictes, peixos... Tot i que els clients deuen estar contents fan un 2x1 genial d'una sola atacada!

    Muuuuuaaaaaaaaa

    ResponElimina