diumenge, 13 de maig del 2012

Més OWD, DSD i FD!!!

Jo em pensava que el millor que tenia aquesta illa era el seu fons marí ( i això que és espectacular...) però anava equivocada...el millor que té aquesta illa i aquesta escola és la seva gent... la gent que hi ha i la gent que hi passa!
De tothom aprens alguna cosa i segur que alguna cosa també els puc aportar.. encara que sigui en el briefing dels peixos!!!
No imagineu lo feliç que em fa!!!!

Petons a tots!!!

Anna

Amb el Javi i la Gabriela.

Amb en Guille, en David i el Jose.. la que em van liar els dos granadinos només arribar... venien de Phi Phi amb una abraçada de part d'en Pep i la que van liar!! Va ser el meu primer Fun Dive guiant sola a un lloc on no havia estat mai!!! i vaig trobar el barco!!! ( i aquest cop el nostre ;)).. una gran immersió amb tortuga inclosa!

Amb l'Íñaki i la Raina.

Omar!!! Quines immersions les últimes a Chumpon eh?! Ah, i my boss!

Amb una parella alemanya que vam fer uns DSD! i en Sammer!

 I més catalans!!! Miriam, Gerard i Emma!! Em va fer molta il·lusió poder fer les últimes immersions del curs amb vosaltres!! i en català!!

Tania i Ivan!!! que macos!!! Green Rock i White Rock amb una visbilitat espectacular!!!

 Glòria i Miguel!!!! Animeu-vos amb lo de la foto sub-aquàtica!! Ja veureu com us enganxeu!! Mooolts petoons!
 Quin curs més maco!

Amb la Gina i en Roger i una parella d'argentins! No ens cansem d'ensenyar el fons que tenim a la gent!


QUI S'ANIMA AQUEST ESTIU?????

6 comentaris:

  1. Anna....

    estimada veig que t'ha passes de conya, som la Silvia i el Jaume de Terrassa/Pals... Mira el correu que vull anar cap allà i fer l'Advance¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapos!!!
      Us acabo d'enviar un mail explicant-vos coses per quan vingueu!!!
      Ja us espero!

      Muà!
      Anna

      Elimina
  2. WUAAAAAPAAAAAAA!!!!

    Buuuuuuuaaaaaaa, ojalà poguessim venir!!! Encara que fos necessari dormiriem a la platja o al peu de la teva cabana!!! Ta' la cosa difícil de moment... (dic de moment, per que en aquest món no es pot descartar absolutament res!!!!!)
    Tu ves fent i conservant la zona, dóna records als peixets de part meva i d'en Pere, i els dius que ja vindrem a veure'ls.

    Muuuuuuaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo ja sé que aquí o en algun altre racó de món ens tornarem a veure per bussejar!! encara ets la meva buddy oficial i et trobo a faltar tant a sota com a sobre l'aigua!
      Moooolts mooolts petooons!

      Anna

      Elimina
  3. Bon dia filomena! Jo tenia coll avall venir aquest estiu però tal i com et vaig explicar invertirem els dinerons en estudis! A més a més la gran amiga hisenda ens ha trucat a la porta per reclamar...i sense estar convidada!! En fi, segueix igual d'estupenda i ves penjant fotos. Quan comenci la temporada de platja ja intentaré atrapar-te amb el moreno...de moment segueixo fent càsting per Crepúsculo. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pateixis que sé que tard o d'hora en algun racó coincidirem... i si no vens tu ja vindré jo!!!
      Et trobo a faltar!!

      Mil petoons!
      Anna

      Elimina