dimarts, 8 de maig del 2012

Underwater - Diving Koh Tao

Pels que ja trobàveu a faltar els peixos i bèsties marines.. aquí en teniu algunes!

Aquest cop les fotos no les he fet jo, són d'en Raül, amb la meva càmera.
Jo de moment em nego a penjar fotos de peixets... això ho deixo pels que en saben!!

Petons a tots!!
Anna

Immersió a Sail Rock


Morena.

Impressionant foto d'un nudi.

David i Diana.

Puffer fish..tan tímid.. els trobo tan macos..

Altre morena, aquesta sembla que planti cara...

A veure qui veu l'stone fish! No és fàcil eh?!

Bat fish.

Una altre espècie de morena.. més petita i rosada.

Barracudes.

Capvespre, altre cop des de l'aigua.



Cargol de porcellana de la night dive.

Una vaqueta suïssa!!! no és ben bé com les de l'Escala però també tan maca...

The boat! Ei! sabeu que hi ha compressor al mateix barco i que ningú carrega tancs??!! això sí que és un luxe!!!



La primera tortuga de Koh Tao! Per cert Koh Tao vol dir "Illa Tortuga".



Sweed lips.

La Bea i en Jacobo!

Dive team.

Qui dubta de la visibilitat del fons d'aquí?

7 comentaris:

  1. Estas feta tota una experta oceanògrafa!!! qui ho hages dit fent facing entre camisetes!!! jajaja

    Un petonas sirena

    ResponElimina
  2. Jo.... NO en dubtava pas..... Un peto des de l'altre banda!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja ja sé que a la TEVA banda es veuen més coses que a la meva... però no sé si podem competir en visibilitat..
      Petons des d'aquí!!!
      MUUUUÀ!

      Anna

      Elimina
  3. Wuaaaaapaaaaaaaaa!!!

    OOOOOOOOOHHHHHHH!!!! Una vaqueta suïssa Taoenca!!! Que macaaaaaaa!!! I el Sweet lips, m'encanten, em fan pensar amb els guepards.
    Quina enyorança de colors, ja t'explicaré, quan arrenqui la meva temporada com està la visibilitat per aquí. Donaré records a les vaquetes suïsses mediterrànies de part teva. Cada post és una sorpresa única!

    Please, no ens deixis de penjar coses o amenacem en venir per renyar-te! jajajajajaja
    Continua amb les pràctiques, el llisto teu comença a estar molt amunt. Aaaaaiii, que hauré de practicar un colló aquest estiu per arribar a acostar-me al nivell vostre! Fotogràficament i subamrinisticament parlant.

    So cute!! Miss U!

    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaa

    PD: Vaja visibilitat de m... que hi ha!!!! ;)))))))))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vull veure les teves fotos del fons de l'Escala!! les vaques suïsses però les de veritat!!

      I deixaré de penjar fotos a veure si així VENS a renyar-me!

      Muuuuà!!!

      Anna

      Elimina
  4. A veure guapus....

    QUE NO HE FET LES FOTOS JO!!!! QUE NO SÓN MEVES!!!!! Només les de la tortuga i el sweed lips!

    Que les que faig jo a sota aigua em fa vergonya penjar-les! i quan n'aprengui ja les penjaré!!!

    Mil petons a tooots!!

    Anna

    ResponElimina