divendres, 5 d’octubre del 2012

I més DSD, FD i OWD... seguim fent bombolles!

De les coses que em retenen a l'illa una de les més importants és la gent que passa per aquí i fa que meva feina sigui cada dia una aventura que vulguis repetir.
Tornaria a repetir cada una de les immersions amb tots vosaltres!

Muuuaaà!!!

 Maria!!! gràcies per l'absoluta confiança que vas tenir amb mi.. de les dos millors immersions que he fet mai a Ao Leuk... vam veure de tot!!!
Amb la Leire i l'Alberto.. que macos! Torneu aviat!! 



 Mis chicas preferidas! Noe, Lola, Rosana, Pili i Sílvia.

 Un dels grups més macos que he assistit.. Pablo i Marina seguiu bussejant així!!

Uns dels verdaders atrapats a Koh Tao.. ja sou part de la família Carol i Jose! 

Pablo, Marina i Esti! Amb l'Esti vaig fer un bateig i va acabar fent el curs! i ja ha tornat una vegada... i com el Pablo i la Marina que estic segura que tornaran!!!

La Maria i el Javi que va ser un luxe bussejar amb ells... 

Amb l'Álvaro vaig fer un dels DSD que crec que recordaré sempre... increïble! el pròxim li toca a la Cris!! 

Amb l'Eva i el Leo!!! que grans!! també part de la família de l'illa...  

 Un bateig amb l'Almudena... com vam riure... amb gent així la feina ja pot ser feina!!

 Un dels grups estrella d'aquest estiu... amb el Martín, el Ricardo i la Virginia i el Sergio... Tanote i Shark Island... encara tinc gravada aquestes immersions! Petooons!

I encara que sembli increïble...amb l'Amélie vaig fer tot el bateig en francès!!! i em va entendre prou... 


Un petonàs a tothom!!

Anna

2 comentaris:

  1. Holaaa wapa ketal cuides el teu germanet???? L'hi pots dir que ja som papes :)
    La Gina tenia pressa. Les dues nenas estan perfectes. La Gina 3kg 400g i l'Imma 7....Kg. jijujuhu

    ResponElimina
  2. Moltes felicitaaats!!!!
    M'encanta el nom de Gina... a qui s'assembla???
    A veure si m'envieu una de les mil fotos que segur que ja li has fet...

    Doncs a veure si ara veniu tots tres a veure'm!
    MOOOLTS PETOOONS!
    Anna

    ResponElimina