dilluns, 15 d’octubre del 2012

Green Rock - Dive Site

Green Rock  és un dels punts d'immersió de la costa Oest de l'illa.
Crec que juntament amb Chumpon Pinnacle és el meu lloc preferit per bussejar. No només perquè allà hi veig coses que normalment no veig en altres immersions, sinó també pels "forats" i "coves" que li donen molt d'encant.

Qui vol venir a comprovar-ho??

Aquí us espero...

Molts petooons,
Anna

El Triggerfish Titan... aquest peixot ( aquí no s'aprecia però és d'un tamany considerable) és molt territorial... quan entres en el seu "territori" ( evidentment no senyalat ) es sent amenaçat, aixeca el gatell = trigger  i ve a atacar-te!.. directe a mossegar-te les aletes!!  Seria el nostre doverman de los mares.... però a mi m'encanta!

Tortugueta... miris com les miris sembla que tinguin cara de mala llet...

Una de les coves.



Dins la cova amb un angelfish.

Aquesta és una morena d'ull blanc... aquesta morena és cega.. i normalment està amagada en forats o entre roques... quan surt sempre va acompanyada d'un mero que li fa de pigall! (lazarillo).

L'Angelfish sis bandes... tan maco...

Peixos i peixets.

El meu preferit!!!! el peix llima.... és tot raro i per això m'encanta!!!

Un altre angelfish sis bandes.

El banner longfin o peix bandera.

Rabbitfish.. n'hi ha bancs i bancs.

Flat worm.

Un altre de la família dels triggers.. aquest el Triggerfish Yellow Margin

6 comentaris:

  1. A veure nena, ja està bé, ens tens abandonats¡¡¡ Ja no sé qué més dir-li a la Laia¡¡¡ Em sembla que te la enviaré....jajaja¡¡¡¡
    Se't troba a faltar, però veient les fotos, sembla que tu a nosaltres no¡¡¡
    Ens en alegrem molt¡¡¡¡
    Uns petonassos¡¡¡
    Ana, Laia i Toni

    ResponElimina
    Respostes
    1. Abandonats mai!! això mai... encara que no sigui aquí sempre us tinc presents!!!
      Aquí hi ha lloc per a la Laia o per tots tres ( i saps que fins i tot la teva sogra que em cau molt bé!)

      Molts petons família!!
      Anna

      Elimina
  2. Hola Anna, qué ilusión me ha hecho encontrar este blog buscando Koh Tao en google. Soy Carol, la chica que estuvo sacandose contigo el OpenWater hace una semana, con Carlos, Sergi y tu hermano. No sé como agradecerte la paciencia que tuvistéis conmigo, estoy convencida que si no hubiera encontrado instructores como vosotros hoy en día no tendría mi certificación y no hubiera descubierto el buceo, muchísimas gracias!!!
    Nuestro paso por Koh Tao y por Ihasia creo que nos ha cambiado la vida, llevamos 4 días en Madrid y no sabemos cómo salir de aquí. Volveremos y volveremos a pasar por la escuela.
    Un besote!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carol! eso sí que es una sorpresa!!
      Mil gracias a vosotros por hacer que nuestro trabajo sea tan increíble día a día, e inmersión tras inmersión..
      Sabéis que aquí os esperamos de nuevo y.... que os quiten lo buceado!

      Un beso enorme a los dos!!
      Anna

      Elimina
  3. Wuapaaaa,

    Res a dir, un altre lloc ideal per bussejar. Em sembla que la meva llista de "llocs pendents" comença a ser bastant llarga... Potser que em pilli una excedència i m'escapi??? jajajajajaja

    Misss UUUUU

    PD: Intento buscar-me un ratet per escriure't llarg i estès!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa i mitja!!

      Doncs això no és res... el lloc és meu preferit i ara està increïble... jo no sé on coi és el Monzó... fa uns dies de plena temporada!
      Ei, que si cal faig una petició per escrit i formal per tal que et donin l'excedència...
      Em falteu vosaltres..

      Muuuà!

      Anna

      Elimina