diumenge, 30 de setembre del 2012

Hin Pee Wee Dive Site

Hin Pee Wee està situat a la costa oest de l'illa, just davant de Sairee.
El punt de busseig són uns petits pinnacles que baixen 20 metres envoltats de vida.. sempre hi trobes coses poc habituals pel lloc com tortuga, peix cofre, caballet de mar...

L'immersió la solem començar al Sattakut, que és el vaixell enfonsat, i acabar a Hin Pee Wee. Una de les immersions que més m'agraden..

I avui hi he anat!

Petooooons!

Anna

Peix cofre... taaan maco...

El trigger.. el nostre doberman dels mars.. aquest peixet és molt territorial.. i quan passes per la seu territori ( que no té senyalitzat..) es sent amenaçat, aixeca el "gatell" i et ve directa a mossegar les aletes.. Ja he patit algun atac i us asseguro que no fa cap gràcia, espanta!

Un wrasser.. de la família dels peixos netejadors.. curiós perquè sempre va arran de sorra i s'acosta cada vegada que et troba fent les confinades!

Tot i que ho solem assenyalar com a nudibranqui, aquest petit bitxo és de la família de les babosses de mar o flat worms.

Una geant barracuda... un metre de peix tranquilament...

La proa del Sattakut 742.

6 comentaris:

  1. Wuapaaa!!

    Sempre sorprenents aquestes aigües i les classes de biologia marina són d'agrair. No se sap mai què ens podem trobar sota l'aigua i anar previngut ajuda. ;)
    Aquest vaixell és increïble. Això sí que és un vaixell fantasma!
    Per cert, encara recordo als nemos (que makus ells...) i que territorials també! Mosseguen el primer que pillen, per exemple els dits.
    Ho confirmo: són tan makus els peixos cofre i tan variats! Im-pressionants!

    Muuuuuuuaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has vist quins bitxos que tenim per aquí abaix...
      Jo els trobo tots tan macos...

      Tinc ganes de veure-us!

      Muà!
      Anna

      Elimina
  2. toma ya toma ya toma ya!!! :) m'encanten... com ja saps els cofres un dels meus preferits tambe! i entre els meus peixos preferits aqui esteu les dues..... o puc dir les tres.... jajajajaja guapes un petooo!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Des de les immersions que vaig fer a les teves costes que ara tinc més d'un peix cofre preferit... ja no sé si prefereixo el cofre groc, el cowfish o un altre que només jo en tinc fotos ( i la Bel també l'ha vist)... aquí ho deixo...
      Tu també ets el nostre preferit... ja ho saps.
      MUUUAAÀ!

      Anna Tao

      Elimina
  3. Wuapuuuuu!

    Pots dir les tres, a més, segur que et robarà el cor... ;)))
    Aquesta setmana més "super fotos".

    Muuuuaaaaaaa x tots dos. Miss UUUUU!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara em fa molta enveja perquè ell t'ha vist amb panxa i jo no!!
      Muuuà!
      Anna

      Elimina