divendres, 6 de juliol del 2012

Koh Tao - Fent bombolles..

Tinc una sort... passa una gent tan tan maca per l'escola que no em podia quedar sense presentar-los!
Gràcies a tots per fer-nos gaudir tant de la nostra feina!!!

Un petonàs!

Anna
Amb la Marta i l'Ivan! Aquesta parella catalana que està fent la volta al món van començar bussejant amb nosaltres i estic segura que els canviarà part del viatge! Un plaer haver-vos conegut i estic segura que tornarem a bussejar junts!!
Ah, i el Jorge, un altre DMT.. balbuceja més que busseja!;)

Amb l'Àgueda, el Xavi i l'Ana amb qui vam fer un bateig.

El Rafa i l'Oli.. una parella d'asturians tan macos!!!! Amb gent així dóna gust bussejar!! Molts petoons!
A la dreta la Xime, mi querida compañera de batalla, i en Tea, un dels nois de la tripulació.

Un salt per tota la meva família asturiana que els enyoro moolt.

Amb l'Amaia i l'Òscar, i el Jose... amb qui vam passar uns dies bussejant.. Quin luxe de tenir gent tan maca!!

Amb el David i el Jose que vam fer un bateig increïble! 

Un OWD amb la Cris i en Jordi, dos catalans amb qui vaig riure molt i en Jossi.

Amb la Patri, amb qui vaig disfrutar tota l'immersió només veient la cara que feia amb cada peix! Hi ha persones que pagaries per bussejar amb elles i ella és una d'elles.

Un curs 100% en català! que macos!!! com vaig riure! L'Elena, en David, l'Ana i la Clàudia!

Amb l'Álvaro amb qui vaig poder gaudir d'un dels millors batejos que he fet! Poder ensenyar aquesta passió per primera vegada a algú i veure com en gaudeix no té preu!

Amb la Cris i l'Álvaro celebrant-t'ho! Cris, la pròxima vegada et toca a tu!

Oh! una altre parella encantadora.. l'Ester i el Fernando! Gràcies per tot i per les pel·lícules!

Una de les millors experiències va ser compartir aquests dies amb la Nerea, l'Aritz, l'Íñigo i la seva família! És que de Bilbo havien que ser!!!!

Un altre grup maquíssim! La Cris, la Vero, el Jaime i en Makoki! Immersions boníssimes amb tots ells!!

I no podia faltar el salt... que el vam repetir trenta vegades!!

L'Eva i en Leo, dos catalans que ens han deixat empremta.. Tinc molt present l'última immersió a Twins amb la tortuga i els batfish! Tornarem a bussejar junts a la costa catalana!!

I de les últimes visites que hem tingut.. la Patri i en Joan que han començat el seu viatge i de quina millor manera que a Koh Tao i bussejant. Un luxe tenir-vos aquí.. torneu!!!



Petons a tots de nou,

Anna

4 comentaris:

  1. Ostres, s'et veu tannnnnt capficada!!!!! quin estres, quins mal de caps!!!!! fas mooolta enveja.

    un Petonas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Família!!!! Com aneu??

      Capficada sí..però capficada sota l'aigua!! Quan em passo més d'un dia fora de l'aigua ja noto com se'm sequen les brànquies!
      No em puc queixar.. m'agrada el que faig i tinc la sort que treballo amb gent tan maca..

      A veure si feu un cop de cap i em veniu a veure!
      Petoooons!

      Anna

      Elimina
  2. Wuaapppaaa,
    Tenen tota la raó. Se't veu fatal, dels fatals... No sé com hi aguantes en un lloc així de lleig i amb aquesta gent tan sosa i aburrida de la vida...

    Buuuuuuuuuaaaaaa, buuuuuuuaaaaaaa, jo també vuuuuuuuuullll!!!! Snif, snif, snif, snif. Em conformaré amb les fotos (DE MOMENT, i no és una suposició ni un avís, és una amenaça en tota regla). Que lo sepas!!!!

    Misssss UUUUUU

    Muuuuuuaaaaaaa

    PD: Aquesta illa fa fer coses rares, rares, jejejejejejejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja has vist quina gent més maca?!! Tots sureten encantats de l'aigua... així sí que dóna gust treballar!!

      Ei, que poc a poc ja m'atreveixo a penjar alguna foto de sota l'aigua.. però com que n'hi ha que deixen el llistó tan alt, jo ja no m'atreveixo per vergonya!

      Records a tothom... i també a la Ferriola,Cala Viuda, les Tres Coves, La Cova de la Salt i la Xinxa!

      Muuuuà!

      Anna

      Elimina