dijous, 20 de desembre del 2012

Koh Tao vs Koh Phi Phi

Per si és que al final demà s'acaba el món, hi ha una cosa que he d'aclarir abans...

No recordo massa bé com va començar l'absurda disputa de KOH PHI PHI vs KOH TAO... que si el fons  marí era millor a un lloc que a l'altre, que si una illa era pitjor que l'altre... 
Era parlar per parlar perquè cap dels dos coneixiem les dos illes.... perquè ni jo havia estat a Koh Phi Phi... ni havies estat a Koh Tao...
Però ara que ja tenim arguments per parlar amb propietat...

Que quina guanya?....  
Com a fons marí... indiscutible Phi Phi.. de les millors immersions que he fet a Tailàndia... però com a illa, com a un lloc per viure sense dubte Koh Tao!

Koh Tao 1 - Koh Phi Phi 1 ... d'acord amb l'empat??? ;)

Muaaà!

KOH PHI PHI

 El leopard shark... una de les criatures més increïbles que es poden veure en el fons marí...... de Phi Phi.

 Els nudibranquis...

 Gambetes.

 Stingray blue spotted... ( aquestes també les tenim!)

 Stick fish... de la família dels caballets de mar com a mínim!

 Més i menuts nudibranquis.

 Box fish de molts tipus... dels meus preferits!

Peixos papallona, crancs i la increïble Mantis!

Giant morayeel. 

 Octopus!!!

 Paratges incomparables.



 Al fons Maya Beach... " La Playa".

 Sea snake.

 Lionfish.

 Cuttle fish! vaja... una sèpia! i al costat hi havia un naked fish! 

Phi Phi des del viewpoint.





 Vaig tenir la sort de coincidir amb l'Alba i la Carmen que estaven fent l'OWD... unes craks en tot! un petonàs!!!!



El més maco...
KOH TAO

Les següents fotos, com és evident, no són meves!!!!! no les he fet pas jo!!! Com podeu veure són espectaculars... les ha fet en Pep. Mil gràcies Pep, són les millors que tinc de dins i fora l'aigua!!!





 El peix llima.... el meu preferit! 

 Aquí salta tothom... inclús tu Pep!

 M'encanta....


Petons a tots.

Anna Tao

2 comentaris:

  1. Wuapaaaa!!!

    Home no ens feu escollir entre el "papa" i la "mama", això no es fa!!! Ens quedem amb les dues, vaja jo sí! no crec que els fes cap lleig si poguéssim venir cap aquí. Aaaaaiixxx quina enveja.

    Per cert, esteu tant makus els dos! Muuuuuaaaaa

    Missssss UUUUUUUUUUUUUUUUUU ;)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaj això mai! haureu d'anar a banda i banda i a votar vosaltres mateixos!

      Per cert, hem arribat a un "alto al foc"... hem parat aquesta guerra.

      Un petonàs guapa i 1/2.

      Elimina