dilluns, 17 d’octubre del 2011



7 comentaris:

  1. Això ja està! EL primer pas cap al One-Way ja el tens!!! I ja em tens com a seguidora oficial. Un petonàs!

    ResponElimina
  2. Ja ho deien els savis: TOTS SOM POPS!
    Molta sort i petons des de Hong Kong.

    ResponElimina
  3. Veig les primeres paraules del teu blog i m'emociono...
    T'adones que el dia que pugis a aquell avió serà el primer dia de la teva nova vida?
    Encara que molts no recolzen aquesta iniciativa teva, segur que han pensat algun cop "m'agradaria començar de zero". I saps? Tu ara tindràs l'oportunitat de fer-ho, de reinventar-te, de valorar-te més, de tornar a néixer, i de ser tu i només tu el més important.

    Quan passis un mal moment pensa "AIXÒ TAMBÉ PASSARÀ", perquè els moments dolents només ocupen un instant de la nostra vida, i amb el temps (per sort) cauen a l'oblit. Però quan visquis un moment extraordinari tingues present també aquesta frase, per valorar-lo i viure'l tan intensament com puguis, i perquè, malhauradament, el temps vola molt ràpid i quan t'adonis estaràs de nou a Catalunya explicant-nos les teves batalletes.

    L'Annna t'anima, t'enveja i t'estima!

    "AIXÒ TAMBÉ PASSARÀ"

    ResponElimina
  4. QUE et puc dir que no ens haguem dit..... :) Saps com n'estic de content per tu amb el qeu estas a punt de fer!!!!! Ens retrovarem per algun raco de món!!! Sure!!!!! un petonarru wapi!!!!

    ResponElimina
  5. Ei. Aquí un altre que et segueix.

    Només afegiré que discrepo profundament del fet que no et sàpigues orientar, jajaja...

    Res, que m'apunto a seguir-te perquè ho vull saber TOT d'aquest viatge :-)

    ResponElimina
  6. T'anirem seguint de ben segur, amb les bufandes ben apretades contra el nas i envejant les teves capbussades en aigües cristalines. Una forta abraçada i un petó d'aquells amb energia.

    ResponElimina
  7. Guapíssima,quina ràbia i quina enveja que feu!!!!!!!!!!!!!

    Segueix endavant i no miris enrera, que encara queden molts llocs per veure, tant a dalt com a sota l'aigua,i recorda que estem aquí pel que convingui.QUE ESTAS FENT EL VIATGE DE LA MEVA VIDA!si jo pogués,ja ho saps....

    Molts petons i una abraçada, ànims i endavant!!!

    ResponElimina